Juline October 19, 2008 Report October 19, 2008 Efter att ha spenderat lite tid och pengar så fick jag detta resultatet! Citera
CMC 1061 Berra October 19, 2008 Report October 19, 2008 Grymt utseende. Riktigt bra grattis.Berra Citera
angry_buddha November 5, 2008 Report November 5, 2008 Läckert Bra jobbat.Får man fråga vart du handlat spoiler och luftscoop? Det var snyggt. Citera
Juline November 6, 2008 Author Report November 6, 2008 Läckert Bra jobbat.Får man fråga vart du handlat spoiler och luftscoop? Det var snyggt.Spoilern köpte jag av en kille i sverige, han hade en liggandes.. Sidescoopsen köpte jag i usa.. om du vill veta ställa så kan ja kolla upp de men inget jag kommer ihåg just nu.. köpte på olika ställen när jag ändå skulle shoppas lite;) Citera
Janne64 December 17, 2008 Report December 17, 2008 Jag faller in i ledet och bockar och bugar för ett lyckat resultat .Vi som har igenomgått detta vet vad det handlar om och hur mycket jobb det ligger bakom så du skall vara stolt över DIN bil . Citera
bege December 17, 2008 Report December 17, 2008 Jag gör som föregående talare och ställer mig i ledet och gratulerar till ett mycket fin bil. Idag ser jag min för första gången och hoppas inte att det blir en sånt enormt jobb som du har lagt ner Citera
Recommended Posts