MathiasW December 12, 2008 Report December 12, 2008 Sådärja, nu fick man sig ett CMC nummer...Passade på att byta användarnamn från "Kombatsanta" till "MathiasW cmc 2295" Klubbtidningen var redigt bra, å kalendern åker upp på väggen på jobbet omedelbums!Nu är det bara den där jäkla bilen som skall komma. Fått nytt besked nu, kommer inte förrän i början av januari, så det får man väl se som en försenad julklapp antar jag Citera
1096 December 12, 2008 Report December 12, 2008 Ursäkta men det är nu när jag loggade in 19 stycken som kikat på detta inlägg men ingen vänlig nog och hälsa människan välkommen i Klubben.... Så - Välkommen!Vad är det för modell o årgång på julklappen då? Citera
Lassemålare CMC 2071 December 13, 2008 Report December 13, 2008 Klart du är välkomen i klubben. Som sagt vad har du för Musse. MVH Lasse. Citera
bege December 13, 2008 Report December 13, 2008 Självklart är du välkommen in i klubben för hästfolket.Välkommen även i gänget som går i väntans tider första datum jag fick var 11/11 sen blev det 3/12 sen blev det 19/12 men nu blev det 12/12 hängde ni med i svängarna Jag tror att den kanske står i hamnen i göteborg och fryser nu när vintern satt klorna i oss västsvenskar. Och bilen har ingen glykol i sig Citera
Lassemålare CMC 2071 December 13, 2008 Report December 13, 2008 har ni snö där nere. MVH lars. Citera
MathiasW December 13, 2008 Author Report December 13, 2008 Tackar! Väntar på en 65:a HT fullmatad med edelbrock-delar + mycket annat custom som en 5-växlad manuell låda mm.Det blir min första jänkare, farsan har dock hunnit avverka ca 15 jänkare under sin livstid men slutade för ungefär 15 år sedan att skruva och sålde av allt. Den sista var en Crown Victoria.. årsmodellen har jag glömt. Har alltid drömt om en egen sedan dess... och vem vet, han kanske får ett återfall när han får köra mussen.Kan inte vänta förrän den står i garaget och får pysslas om lite. Är lite småfix att göra på den, inget märkvärdigt. Har inga ambitioner att äga en "showstopper". Jag har alltid ansett att entusiastbilen man äger skall vara fin, men inte så fin att man blir för rädd för att köra den.Ser fram emot att träffa er på diverse träffar under våren!Ha dä så gôtt! Citera
Tony.S CMC 2246 December 13, 2008 Report December 13, 2008 Självklart är du välkommen in i klubben för hästfolket.Välkommen även i gänget som går i väntans tider första datum jag fick var 11/11 sen blev det 3/12 sen blev det 19/12 men nu blev det 12/12 hängde ni med i svängarna Jag tror att den kanske står i hamnen i göteborg och fryser nu när vintern satt klorna i oss västsvenskar. Och bilen har ingen glykol i sig Då kanske du får hem den till julafton har du någon som hjälper dig med snabb intullning och transport hem. Citera
bege December 13, 2008 Report December 13, 2008 Självklart är du välkommen in i klubben för hästfolket.Välkommen även i gänget som går i väntans tider första datum jag fick var 11/11 sen blev det 3/12 sen blev det 19/12 men nu blev det 12/12 hängde ni med i svängarna Jag tror att den kanske står i hamnen i göteborg och fryser nu när vintern satt klorna i oss västsvenskar. Och bilen har ingen glykol i sig Då kanske du får hem den till julafton har du någon som hjälper dig med snabb intullning och transport hem.Nej det löser nordtrafik.Förutom transport jag tänkte mig att köra hem henne men tyvärr med snö måste man ju ha vinterdäck så det får väl bli ett samtal till kamraten med bärgningsbilen. Citera
JanneJ December 13, 2008 Report December 13, 2008 Sådärja, nu fick man sig ett CMC nummer...Passade på att byta användarnamn från "Kombatsanta" till "MathiasW cmc 2295" Klubbtidningen var redigt bra, å kalendern åker upp på väggen på jobbet omedelbums!Nu är det bara den där jäkla bilen som skall komma. Fått nytt besked nu, kommer inte förrän i början av januari, så det får man väl se som en försenad julklapp antar jag Välkommen in i familjen!Antagligen finns det någon diagnos för folk som oss, men vi är glada ändå Citera
Recommended Posts