Jump to content

Recommended Posts

Har ni plockat bort mitt renoveringsinlägg i mitt galleri, jag kan inte hitta det!? Vore snällt om jag kunde få tillbaks det då jag hade skrivit ner en massa saker där som backup...

Fick för mig att jag hade döpt inlägget rätt...

Någon admin som kan svara?

Det låg under medlemsgalleriet 1971-1973. Jag skapade tråden i september och det var mänga inlägg. Känns elakt om det är bortplockat pga fel rubrik efter sådan lång tid utan att någon hojtar till. Det var ju hela min projekttråd och massa matnyttiga tips för en nybörjare som mig.

Hej.

Det skall inte vara möjligt att plocka bort för någon

annan än moderatorer, moderatorns skyldighet är

att meddela berörd antingen privat mail eller PM, vid

bortagning av något som är Opassarnde. :shock:

Det du Fröberg har skrivit finns det ingen som helst

anledning att ta bort, måste vara något som inte är

rätt. :roll:

Vafan jag skrev ju i den för bara en vecka sen, likaså du om jag inte minns fel så borttagen p.g.a uppdatering kan det ju inte vara.

Vafan igen? Det var ju intressant att följa.

Skumt.

Det går troll i forumet.

Buuuuuä mina inlägg.

Jag misstänker starkt mig själv!!!! :evil:

Vet att jag plockat bort inlägg där senaste dagarna som ej är medlemmar i klubben och inte följt reglerna där.

Fröberg vet jag att jag inte skulle ta bort medvetet utan det har isåfall skett av misstag.

Det går inte att återställa tyvärr utan utan du får plita in dina bilder igen.

Jag kan bara be om ursäkt å mina snubblandes "klickfinger" tyvärr!

Jag kan inte komma på någon annan förklaring och känner mig dessutom omedveten om att gjort det. :?

Jag tror heller inte att det skulle vara nått knas på systemet även om det har varit det massor av gånger.

Olustigt nog skedde exakt samma sak på vanliga hemsidan då en "crew" av misstag råkade radera hela "kontakt" sidan.

Som sagt det är bara att komma igen!

Det första som står i sektion Medlemsgalleri för CMC-medlemmar:

För att lägga ut bilder här måste du vara medlem i klubben.

Rubriken skall innehålla CMC nummer

I varje "årsmodellsgalleri" finns det sedan i oktober 2008 ett Viktigt Meddelande allra först:

http://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... hp?t=16143

Tyvärr har man ändå ingen garanti mot "snubblande klickfingrar" ;) så spara inte viktig information enbart i forumet/galleriet utan även på egen hårddisk/USB.minne/pappersutskrift/eller något annat.

Jaha... Jag er inte medlem :oops: Tyvær, kan inte va medlem over alt. :idea: Betyder det att om jag svarar ett innlegg med bilder, så raderas HELA innlegget :?: Om så er tilfellet får jag sluta besvara med bilder, bara med text :?::twisted:

John

Jaha... Jag er inte medlem :oops: Tyvær, kan inte va medlem over alt. :idea: Betyder det att om jag svarar ett innlegg med bilder, så raderas HELA innlegget :?: Om så er tilfellet får jag sluta besvara med bilder, bara med text :?::twisted:

John

Som jag ser det så är det bara den som startar en ny tråd som behöver ange CMC numret i huvudrubriken, så inlägg i en "laglig" tråd skulle i alla fall inte jag tabor (såvida de inte i övrigt bryter mot forumets regler).