Jump to content

Oranga Glödlampor


Mobis

Recommended Posts

Hittade de här när jag var inne på Swedol i Borås förra veckan

http://www.handla.swedol.se/shop/showIt ... asp?IT3=66

Kanske något passar?

Det fanns även diodlampor med vanlig fot, tyvärr bara vita.

Nee... där fanns det inte. Surt!

Lampan ska passa i orginal-sockeln och det är ju någon amerikansk standard på dem. Vanliga vita lampor finns det massor av men inte oranga. :( Slutar väl med att man får måla dem själv om ingen vet vart man kan få tag i dessa oranga lampor, om det ens finns...

Link to comment
Share on other sites

Skaffa färg som är avsedd för glödlampor och måla orginallampan. Finns hos många biltillbehörsfirmor som säljer styling/tuning prylar. Annars finns det små färgade silicon kondomer som man bara trär på lampan. Vet doch inte vilket som funkar bäst.

Link to comment
Share on other sites

Skaffa färg som är avsedd för glödlampor och måla orginallampan. Finns hos många biltillbehörsfirmor som säljer styling/tuning prylar. Annars finns det små färgade silicon kondomer som man bara trär på lampan. Vet doch inte vilket som funkar bäst.

Färgen brukar lossna och stanna kvar inne i strålkastaren. Mindre bra alltså.

Link to comment
Share on other sites

Nu har jag letat runt ett tag och hittat några olika ställen som säljer dessa lampor. Men inget företag som skickar till sverige! Bara inom USA, hittade ett engelskt företag men de skickade bara inom england och till USA...

:?

Nån som har något tipps?

Link to comment
Share on other sites

Jag håller med om att man inte kan välja land, men varukorgen tog emot 1 glödlampa när jag provade, och jag kan inte se någonstans att man måste beställa 10. Och de säger uttryckligen "No Minimums on any Order".

Link to comment
Share on other sites

Du har helt rätt i att man kan beställa bara en lampa :) Vet inte riktigt hur jag fick till det med 10 lampor :? hehe

Men tyvär så e det ju fortfarande det där med att få hem dem till Sverige... Jakten fortsätter :!:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...