Hejsan Ulf Läste ett reportage i Mustang&Fords jan 2007 nr. Visade bra hur det går till. Kan skicka kopia på reportaget om du vill. Det var inte svårt jobb, är ingen mekaniker. Det som var besvärligt var att man måste byta pedal den nya har annan upphängning. Om du har tur finns hål för detta i karossens upphängning, annars måste du ta ut hållare och borra ett hål. Inte svårt jobb, men att få ut plåten som pedalen hänger i tar en stund, jag fick ta ut framstolen , ta bort instrumentpanelen, friskluftsintaget, samt dela på lite kopplingar etc. Inga svåra jobb men lite trångt och bökigt, man skall vara mätt och på gott humör när man börjar. Beställde mina grejor via Pony Parts, Kevin är bra att snacka med. MP Brakes nr DB1521PANSHP, Pony Parts NR DBF 34, kostade 840 USD. Har beställt Residual Valve men inte fått än, hoppas det blir mer destikt pedalkänsla. Bytte till stålspunna slangar, köptes i Sverge. Den bakre flexibla slangen är special, tror att MP brakes har en fördelningsventil som passar till vanliga slangar. HT 68, 289 automat, trummor run och ingen servo före bytet. Hälsningar Sune