mikeo cmc 748 March 28, 2009 Report March 28, 2009 Tänkte be om lite smakråd angående slutrör till avgasystemet. Jag har de svarta slutrören nedan på bild. Jag funderar lite på att byta till de polerade med rullad kant. Vilka passar bäst? (min bil kommer lackas svart) Tacksam för svar Citera
JanneJ March 28, 2009 Report March 28, 2009 Jag röstar på att behålla dina svarta.Tycker att en liten kromad oval i tröskeln på en svart bil drar till sig uppmärksamheten för mycket. Citera
Tobias CMC1505 March 28, 2009 Report March 28, 2009 Absolut dom du har, dom andra ser ut som skit bokstavligt talat. Citera
Per Berglund March 28, 2009 Report March 28, 2009 Håller med svart absolut snyggast!Dessutom praktiskt.Sitta och putsa bort sotet och missfärgning på rostfritt är en tidslukare!Bilden du hittat på GT 500E gillar jag skarpt!Bort med all krom överhuvudtaget!!Ger ett modernt custom retro stuk! Citera
mikeo cmc 748 March 28, 2009 Author Report March 28, 2009 Det blir nog så att jag behåller mina avgasrör jag redan har, sen sparar jag $250 Tänkte också det att polerade aluminium rör sticker nog ut för mkt på en svart bil.Håller med svart absolut snyggast!Dessutom praktiskt.Sitta och putsa bort sotet och missfärgning på rostfritt är en tidslukare!Bilden du hittat på GT 500E gillar jag skarpt!Bort med all krom överhuvudtaget!!Ger ett modernt custom retro stuk!Ja den bilen är väldigt snygg, han som har byggt bilen har gjort en väldigt bra "hur man bygger en eleanor" med massor av bilder och kommentarer, som jag har köpt av han. Följer nästan hans bygge helt, har varit till stor hjälp Citera
Alabama Grill March 28, 2009 Report March 28, 2009 Helt klart polerat då det verkligen visar var utblåset sitter. Svart i all ära men i detta läget är det markerad som gäller enl mig. Lycka till... Citera
Gtttggg March 28, 2009 Report March 28, 2009 Polerat ska det vara. Det blir för mycket svart annars eftersom bilen ska bli svart. Citera
Recommended Posts