Jump to content

Recommended Posts

Akta er, våran är här ! :--

Efter en hel dags körande så var ju såklart någonting tvunget att hända.

Var och lämnade av en tjejkompis på en lerig gård och gled ut mot vägen.

Väl vid asfalten/rondellen så tänkte jag "Lika bra att gasa av all skit då!"

Smart.. :roll:

Inte en skråma förutom att läppen fick sig en liten knäck. Väl i garaget så hade den nästan böjt tillbaka sig själv !

Lite mothåll och värmepistol så är det ordnat.

Ingen från mitt försäkringsbolag här va?.. :lol:

dsc01974k.jpg

Ja nu hade du en rackans tur. Att det inte hände något allvarligt. Man måste vänja sig från början varje gång man tar ut vagnen till våren. Jag börjar jämt med att ta det lungt i början. Man glömmer fort vilka vilda ponys man ska tygla.

Berra

Ja, tur nog gick det bra.

Sista metern gled jag faktiskt bara ner, väldigt väldigt sakta. Var i princip bara lera under allt grus.

Så det är inte riktigt lika dramatiskt som det ser ut. :roll:

Och JA! Det hade varit väldigt synd på en sådan snygg bil !

Exakt så kände jag också när jag på väg ner i diket. :--

Ps.

Döskallen gjorde jag i Photoshop en långtråkig kväll. :)

Du är inte ensam..

En kompis till mig har varit i diket 2 ggr på en vecka med sin superrenoverade Alfa bertone :shock:

Tur att det inte blev några större skador på din bil.

Ja Tobias det är som man alltid sagt gräset är inte grönare på andra sidan vet inte dina mustanger om det. :--:--:--

Tjejkompisar måste lära sig att om man har killkompisar med mustanger så måste som se till att det är asfalterat ända fram annars får hon gå hem nästa gång. :--:--

Skönt att både du och bilen klarade sig helskinnade. :lol:

Tjejkompisar måste lära sig att om man har killkompisar med mustanger så måste som se till att det är asfalterat ända fram annars får hon gå hem nästa gång. :--:--

Skönt att både du och bilen klarade sig helskinnade. :lol:

Äh, bilarna är ju gjorda för att användas! Jag drar mig inte för att köra. Kanske syns? :--

Idag är det bara att tanka bettan som gäller och åka lite mer, förhoppningsvis utan dikeskörning! :oops:

Antar att de va de här du menade med "kolla på forumet" :)

Och som sagt...tur att bilen klarade sig och dig själv :P

Höhö, jo det var dethär jag menade.

Du måste hänga med lite i utvecklingen och köpa dig en ny telefon så du kan ta emot bilder! :D

Äh, bilarna är ju gjorda för att användas! Jag drar mig inte för att köra. Kanske syns? :--

Kan väl erkänna att jag lutar en del åt det hållet med. 8)[/quote:q3hi8qri]

måste användas :--:--:--

Man kallade ju de gamla folkabubblorna för Tussilago - "Först i diket om våren". Jag antar att vi fått en ny kandidat till det nu ;)

Man kallade ju de gamla folkabubblorna för Tussilago - "Först i diket om våren". Jag antar att vi fått en ny kandidat till det nu ;)

Yamaha RD 350 gick med under namnet tussilago... :--

rd350lcf.jpg

Antar att de va de här du menade med "kolla på forumet" :)

Och som sagt...tur att bilen klarade sig och dig själv :P

Höhö, jo det var dethär jag menade.

Du måste hänga med lite i utvecklingen och köpa dig en ny telefon så du kan ta emot bilder! :D

Haha min samsung har funkat som en klocka i snart 4 år så aldrig att jag byter ut den, kommer aldrig gå sönder heller tappat den i golvet 70 ggr ingen repa.

Tror föresten att jag kan ta emot mms men har inte aktiverat tjänsten eller liknande...ja vet inte :P

I alla fall...tussilago...hahaha

Ha de kung i norge iaf :) ...lycka till med jobbet va de nu va?

Yamaha RD 350 gick med under namnet tussilago... :--

rd350lcf.jpg

Kommer ihåg Kawa 750 trepip.. Huvva :twisted: men vass. Min gamla musse har väghållning som en F1;a i jämförelse.

// Anders

Håller med om att kunnskap är mackt! Underbart i skrifft! :lol: