Jump to content

lacka fälgarna svarta?


streetsaleen

Recommended Posts

Absolut inte svarta! :twisted: Det ser "sotigt" ut. Precis som om man kommer direkt

från en tävling, där bromsdammet fastnat på fälgarna. Och så ska det väl inte

se ut. Eller hur? En så snygg bil ska se ren ut! :P

Mvh.

pools

Link to comment
Share on other sites

Jag tycker du skall drapera dom i kolfiber. :--:--

Det är inte så många som har gjort det. Det kommer att sticka ut lite. :P

Haha Billigt.... eller inte :twisted:

Kolla med dessa jag kommer att lämna lite smågodis till dom här i veckan. Det är inte sååå dyrt :--:--

www.kolfiber.net

Link to comment
Share on other sites

Helt klart fränt med svarta.Jag såg ett par på mässan i helgen 20" mattsvart helt klart häftigt.Men jag skulle ju aldrig få för mej att sätta på en bling-bling Cromefälg.Mattsvart och aluminium är race.Crome är raggarstuk.Men som sagt smaken är som baken.

Link to comment
Share on other sites

Helt klart fränt med svarta.Jag såg ett par på mässan i helgen 20" mattsvart helt klart häftigt.Men jag skulle ju aldrig få för mej att sätta på en bling-bling Cromefälg.Mattsvart och aluminium är race.Crome är raggarstuk.Men som sagt smaken är som baken.

Ja det har du rätt i. Ville bara höra era åsikter. Vi får se va som händer :--

Link to comment
Share on other sites

Det är ju Mickey Knauss Barricade Mustang (Transformers) dock ej den riktiga, men det spelar ju ingen roll, den e lika fet ändå :twisted:

Men det skulle ju inte va helt fel att äga en riktig Barricade från filmen med ljusramp o med 302 cui motorn.

Link to comment
Share on other sites

Varför inte en liten plankpolerad bit längst ut på fälgbanan? Lite "snobbkantsstuk"... Både Race och även lite bling, bling...

blir nog lite svårt på hans fälgar. jag tycker det ser bra ut på bilden du visade, men helt svarta fälgar känns för mig lite som de tillfälliga plåtfälgar man har på vintern, och det är inte så snyggt nej.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...