mobcharge February 23, 2004 Report February 23, 2004 Hallå eller!?Här klampar man på med ännu mera dumma inlägg. :wink: Jag undrar om någon har koll på om det finns någon liten firma eller dyligt i gbg trakten som har tillgång till rullande landsväg och kan ställa in lilla bettan som den ska va efter trimmning.Samlar delar på ebay som bäst /M Citera
Racing February 24, 2004 Report February 24, 2004 Jag kan iofs hjälpa dig lite senare i vår.Använder bredbandslambda UTESLUTANDE för att se till att ha koll.Annars e det väl HCB alt SAM som gäller.E dock dyrt,och de kan INTE Holleys mm....Vill du nå mig finns jag dagtid på 0737-189010 Citera
Janebrink March 8, 2004 Report March 8, 2004 Kolla med Civinco Enginering. Dom har en vet jag. Ligger i Arendal.//Anders. Citera
Robban_K April 6, 2004 Report April 6, 2004 Varför inte köpa en egen Bredbands Lambda mätare då kan du justera när du vill och du sliper vänta på att någon ska hjälpa dig.Kolla på www.hqtec.se Citera
Recommended Posts