Emerica May 25, 2009 Report May 25, 2009 Tjena!!! lägger upp några bilder på hur det blev med SLP på min musse om det är någon som är sugen på att kolla.Även ett youtubeklipp i HD .... Citera
Emerica May 25, 2009 Author Report May 25, 2009 Ja för fn det blev bra..smidigt att montera åxå Citera
Chili May 26, 2009 Report May 26, 2009 Sounds Good, Looks Good (men du skulle behöva dra på lite fosforsyra på bakaxeln ) Citera
Emerica May 27, 2009 Author Report May 27, 2009 Sounds Good, Looks Good (men du skulle behöva dra på lite fosforsyra på bakaxeln )Ja jag såg att den va rostig Har du jort det på din? Hur funkar det? bara och applicera och sedan köra med stålborste?? Citera
LEIF L May 27, 2009 Report May 27, 2009 Har det blivit några otrevliga ljud inuti bilen vid några speciella varvtal?? Citera
Emerica May 27, 2009 Author Report May 27, 2009 Har det blivit några otrevliga ljud inuti bilen vid några speciella varvtal??Hej LEIF LAlla ljud har blivit högre inne i bilen förutom när man ligger å kör i lagom hastighet 70-110 på 5ans växel lr kanske 4ans på lite lägre...men om dom är otrevliga vet jag inte om jag tycker. Det vrålar gött när man gasar på men som sagt cruisa runt 90 är det som vanligt..hoppas det hjälpte lite iaf.//Mvh Citera
crillzorg May 28, 2009 Report May 28, 2009 lät som de ska göra! vart köpte du dom? å va fick du ge för dom? funderar starkt på detta asså... Citera
Chili May 28, 2009 Report May 28, 2009 Sounds Good, Looks Good (men du skulle behöva dra på lite fosforsyra på bakaxeln )Ja jag såg att den va rostig Har du jort det på din? Hur funkar det? bara och applicera och sedan köra med stålborste?? Du behöver ingen stålborste, det är bara att pensla eller spraya på, låta torka, därefter ev torka eller borsta med vanlig skurborste Citera
d.nilsson May 28, 2009 Report May 28, 2009 Med risk att glida ifrån tråden, vad köper man fosforsyra? Citera
Janne Holm CMC1740 May 28, 2009 Report May 28, 2009 Med risk att glida ifrån tråden, vad köper man fosforsyra?Tror faktiskt du hittar det på en välsorterad färgaffär Citera
d.nilsson May 28, 2009 Report May 28, 2009 Duger det att ta bort rosten för att sedan måla på? Tänkte om det tar bort tillräckligt mycket så det inte kommer tillbaka bakom? Citera
Janne Holm CMC1740 May 28, 2009 Report May 28, 2009 Även om man använder syra som rostborttagningsmedel så brukar jag ändå rugga upp ytan något med sandpapper eller stålborste för att få en lite "ruggig" yta så att färgen fäster bättre Citera
Alabama Grill May 28, 2009 Report May 28, 2009 Med risk att glida ifrån tråden, vad köper man fosforsyra?Köpte min härhttp://www.smedjans.com/ Citera
matsadona May 28, 2009 Report May 28, 2009 Lite avis får jag allt erkänna... Blir ju lite roligare ljud helt klart.Får nog fundera på detta lite mer seriöst.Är väl inte omöjligt att jag får se/höra din bil under sommaren.Så se till att trampa ordentligt om du kör om en vinröd -98 cab i Skara trakterna Citera
LEIF L May 28, 2009 Report May 28, 2009 Har det blivit några otrevliga ljud inuti bilen vid några speciella varvtal??Hej LEIF LAlla ljud har blivit högre inne i bilen förutom när man ligger å kör i lagom hastighet 70-110 på 5ans växel lr kanske 4ans på lite lägre...men om dom är otrevliga vet jag inte om jag tycker. Det vrålar gött när man gasar på men som sagt cruisa runt 90 är det som vanligt..hoppas det hjälpte lite iaf.//MvhTror det.Jag är lite rädd för drööönandet som blir i en del man har provat när det låter som enormt tunnväggiga ljuddämpare.Det verkar som att det låter mest mellan 1800 o 2000 varv o det är ju cruising varv ungefär.Får se vad det blir för nåt (Trodde aldrig att jag skulle spekulera i sånt härnu när man närmar sig 50) Citera
RoTe May 28, 2009 Report May 28, 2009 Tänk vad alla är oroliga för resonansen... Det låter ENDAST vid gaspådrag. Alltså låter det INTE vid vanlig körning på landsväg. Det låter endast om det börjar luta uppför allt för mycket. Citera
mike85 May 28, 2009 Report May 28, 2009 Tänk vad alla är oroliga för resonansen... Det låter ENDAST vid gaspådrag. Alltså låter det INTE vid vanlig körning på landsväg. Det låter endast om det börjar luta uppför allt för mycket.Tack Robert!!!Robert har helt rätt.Det låter när det ska låta och det låter som en musse ska.Det låter helt rätt för en 50 åring också Citera
Emerica May 29, 2009 Author Report May 29, 2009 lät som de ska göra! vart köpte du dom? å va fick du ge för dom? funderar starkt på detta asså...Hej crillzrog!!jag köpte mina här http://www.mustangsunlimited.com/ i deras online katalog för nyare mustanger. Det tog bara en vecka så hade jag dom hemma för 4000 spänn med moms å tull, UPS levereade till dörr //Mvh Citera
Emerica May 29, 2009 Author Report May 29, 2009 Sounds Good, Looks Good (men du skulle behöva dra på lite fosforsyra på bakaxeln )Ja jag såg att den va rostig Har du jort det på din? Hur funkar det? bara och applicera och sedan köra med stålborste?? Du behöver ingen stålborste, det är bara att pensla eller spraya på, låta torka, därefter ev torka eller borsta med vanlig skurborsteHej Tack för dom goda råden, det får bli att testa detta nästa gång bilen hänger uppe. Hur lång tid ska det sitta på? antar att det märks men fråga skadar ju inte. Tänkte även att man kanske skulle rugga upp ytan som Janne Holm säger så kan man måla på med färg. Det är ingen fara att göra detta va? för det är väll bara skyddsrör typ som rostat. Citera
Emerica May 29, 2009 Author Report May 29, 2009 Lite avis får jag allt erkänna... Blir ju lite roligare ljud helt klart.Får nog fundera på detta lite mer seriöst.Är väl inte omöjligt att jag får se/höra din bil under sommaren.Så se till att trampa ordentligt om du kör om en vinröd -98 cab i Skara trakterna Javisst inga problem bara att du pm:ar mig om du ska på nån träff lr så i sommar så kanske vi ses Annars så kanske vi möts på vägen någon stans.//Mvh Citera
Gäst May 30, 2009 Report May 30, 2009 Tänk vad alla är oroliga för resonansen... Det låter ENDAST vid gaspådrag. Alltså låter det INTE vid vanlig körning på landsväg. Det låter endast om det börjar luta uppför allt för mycket.Måste instämma men oroade mig också innan jag fick höra i verkligheten. Inget problem alls!!! Citera
AJ May 30, 2009 Report May 30, 2009 Tänk vad alla är oroliga för resonansen... Det låter ENDAST vid gaspådrag. Alltså låter det INTE vid vanlig körning på landsväg. Det låter endast om det börjar luta uppför allt för mycket.Måste instämma men oroade mig också innan jag fick höra i verkligheten. Inget problem alls!!!Nä, jag har heller inga problem :-)http://www.bose.se/SE/sv/home-entertain ... /index.jsp Citera
Recommended Posts