Esa July 3, 2009 Report July 3, 2009 Hej allaEftersom mitt innertak är borta och jag ska montera i ett nytt i vinter så tänkte jag fixa ett fäste för bilbältet (det övre för trepunkt) i taket.Finns det någon här som redan har gjort det? och har ni i så fall några tips att ge?Mvh:Esa Citera
JanneJ July 3, 2009 Report July 3, 2009 När det gäller bältesinfästningar brukar jag använda Fia plattor som svetsas i karossen.finns hos de flesta leverantörer av bilsportutrustning, kostar ca 40:-/st Citera
Esa July 5, 2009 Author Report July 5, 2009 Hej igenAha, ok då ska jag fråga efter såna häromkring.Tack för tipset!Mvh:Esa Citera
fast66 July 6, 2009 Report July 6, 2009 det finns väl redan ett ett gängat bultfäste på 68 och uppåt precis bredvid "coat hangern"? Kanske för svagt, men där brukar man tydligen fästa övre bästesfästet. Citera
Esa July 6, 2009 Author Report July 6, 2009 Fast66....Ja just det ja, jag äger en 67:a nu och har inte ändrat min avatar ännu Citera
Recommended Posts