Björn Sjöö July 14, 2009 Report July 14, 2009 Hej Har ni några tips var man kan få tag på husvagnsbackspeglar som passar våra bilar!Har en -68:a Vill helst ha dom på skärmarna men alla tips är välkommna.MVH Björn Citera
JanneJ July 14, 2009 Report July 14, 2009 Jag tycker den här modellen är bra:finns bla på biltema för en rimlig peng.Modellen som man monterar på framskärmen tycker jag vibrerar mer än den ovan. Citera
Björn Sjöö July 14, 2009 Author Report July 14, 2009 Problemet är att jag har Bullet speglar på bilen. Citera
Ingo July 14, 2009 Report July 14, 2009 Minns på min sextisexa satt det ju skärmspeglar av ful modell ,på grund av draget.Det intressanta var att den ena gick att lossa en skruv och dra ut kring två decimeter,vilket nog funkade i slutet av sextiotalet med de små husvgnar som fanns då.Antagligen hade nog den andra spegeln varit likadan men blivit sönderkörd och utbytt.. Citera
Janne Holm CMC1740 July 15, 2009 Report July 15, 2009 Ska ut och kolla i några gamla kartonger hade speglar till min 245 som jag hade för 20år sedan. De spände man mellan hjulhus och motorhuv de borde passa på mussen också då de var ställbara Citera
Björn Sjöö August 6, 2009 Author Report August 6, 2009 Det blev som vanligt!Jag fick modifiera ett par speglar tillSaab 9-5, Blev kanon ( lokalskämt , Karlskoga, Bofors ni vet )Kapa isär dom och förlängde 13cm in mot huvendrog på rörisolering för att det inte skulle skava mot skärmen. Blev riktigt stadigt.Ha det Björn Citera
Recommended Posts