Jump to content

Recommended Posts

Kommer inte ihåg på den här modellen;men det kan sitta en hallgivare i fördelaren

Du tror att det kan vara den som spökar?

Den kan inte kosta många kronor! jag hade provat med den eller låna en førdelare på den lokala skroten och prova

Jag har mest mekat japaner men, kolla om tändspolen kanske bara får spänning när startmotorn snurrar, om det är så kanske du har en tändspole med förkopplingsmotstånd

Lite sådär bara. Samtliga VAG märken är kass, det är bara att inse. Övertala din bekant att köpa annat märke annars får du bara skruva....

Lycka till med Passaten, se till att den går och försök sälj den så fort det bara går...

Nöjd ägare av Ford, BMW, Alfa och klart missnöjd med sambons Saab....

Lite sådär bara. Samtliga VAG märken är kass, det är bara att inse. Övertala din bekant att köpa annat märke annars får du bara skruva....

Lycka till med Passaten, se till att den går och försök sälj den så fort det bara går...

Nöjd ägare av Ford, BMW, Alfa och klart missnöjd med sambons Saab....

det är inget fel på VW,har 2st Golfar själv och tycker dom är helt OK kört Passat 94 samt -99 innan oxå.

Till Pernolf: Släng ut en fråga på www.gtiklubben.nu eller http://vwpc.se/phpbb3/index.php så kan dom kanske hjäpa dig. Byta delar på måfå kan bli dyrt.

//Håkan

Svårt det här att ranka bilar om dess "fann inget bra ord just nu" men hur som helst så tror jag nog att jag får medhåll på att de tysktillverkade bilarna överlag har genom alla årtionde har stått sig ganska bra gäller självklart även volkswagen. Bilköp har aldrig varit enkelt heller ej dess fel, inget är ju som bekant felfritt ;)

TACK för alla tips och erat eviga tjat om stöldskyddet.

Som jag har hävdat inte har funnits.

Han jag hade köpt bilen av hade plockat isär den vid tändningslåset, men sa till mig att den nyss startade. Bara det att han hade plockat bort ringen runt tändningslåset och lagt den bland massa bröte i skuffen. Denna har jag nu monterat och ni som hela tiden sagt att det måste vara immon hade rätt!

TACK för alla tips och erat eviga tjat om stöldskyddet.

Som jag har hävdat inte har funnits.

Han jag hade köpt bilen av hade plockat isär den vid tändningslåset, men sa till mig att den nyss startade. Bara det att han hade plockat bort ringen runt tändningslåset och lagt den bland massa bröte i skuffen. Denna har jag nu monterat och ni som hela tiden sagt att det måste vara immon hade rätt!