Jump to content

Tonys Autoparts?


Recommended Posts

Hej!

Är det någon som vet om Tony's Autoparts kommer ut med någon ny katalog? :?:

Jag har frågat vid flera tillfällen men den är alltid slut och det kommer snart en ny.

Sist jag kollade, för ca 1 år sedan, var den också slut. Än idag står det på hemsidan att den för tillfället är slut.

Ibland är det bra att ha en katalog till hands, så bra att man tom. kanske beställer mer delar till sin Musse...

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Slutade att handla delar av honom för ca:10år sedan

då var det lika dant. :P

Nu finns det hur många kataloger som helst här hemma

är det AB Sven Ullman Uppsala som är det mest kompletta. :?

Annars så är det bara att beställa från alla firmor i USA

som säljer Mustang delar, det brukar ta en vecka att få

hem. :shock:

Nackdelen med detta är att man inte vet vilken man skall

beställa ifrån då det finns så många. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja det verkar som det är svårt att få nya kataloger men har man en gammal så går det lika bra med den ....

Delar som man önskar kan man leta efter på internet och sedan ringa till Tony o beställa .. det behöver man ingen katalog till:

Själv har jag en fin kontakt med honom och kan bara ge honom ++++++++++ i betyg:---

Hej!

Är det någon som vet om Tony's Autoparts kommer ut med någon ny katalog? :?:

Jag har frågat vid flera tillfällen men den är alltid slut och det kommer snart en ny.

Sist jag kollade, för ca 1 år sedan, var den också slut. Än idag står det på hemsidan att den för tillfället är slut.

Ibland är det bra att ha en katalog till hands, så bra att man tom. kanske beställer mer delar till sin Musse...

Link to comment
Share on other sites

Hej John!

Jag förutsätter att du bor kvar i Karlstad och om du kommer och hämtar kan du få en katalog från "Tony´s Autoparts av mig. Katalogen är använd men ändå. Jag fick med en när jag köpte min "Musse" men trodde att det hade kommit ut en ny utgåva som jag beställde. Det visade sig vara exakt samma katalog så om du vill så får du en.

Mvh

Bosse

070-3949627

Link to comment
Share on other sites

Sven Ullman rekommenderas. Svår att få tag i ibland, men maila så svarar han ganska snabbt. Han har ockå katalog och mycket prylar på hyllan.

Länk till honom finns på CMC sidan under länkar......

Link to comment
Share on other sites

Hej Allihopa!

Absolut inget ont om Tony, jag har handlat av honom tidigare och det har fungerat hur bra som helst! :)

När jag pratade med Tony bad han mig vänta eftersom den nya katalogen skulle komma snart... :?

Anledningen till att jag frågade Er på forumet är att jag inte har kvar den gamla katalogen som jag fick med min Musse och dessutom har väntat på den nya rätt länge nu...för länge.

Aktuell information tycker jag är mycket viktigt. Jag hör till den kategorin som tycker om att handla av de lev. som har bra produktbeskrivning och bra pris mm. Därför är det intressant och se om någon annan har liknande erfarenheter eller ny information.

Bosse:

Tack för erbjudandet! Jag bor inte i Karlstad längre men är där på besök lite då och då. Så jag hör av mig vid tillfälle. Dessutom står ju Mussen där och väntar på mig... 8)

Jag har märkt att det oftast är både billigare och snabbare att importera själv från USA. Men självklart köper jag av våra egna lev. bara de har bra information...osv.

Tack för svaren!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...