sacke September 1, 2009 Report September 1, 2009 Tjena.Har kikat lite, och funderat.Har ingen vinge på min 2005 GT.Var det standard, eller tillval?, de allra flesta GT verkar ju ha det idag iaf?. Citera
*Micke* September 1, 2009 Report September 1, 2009 Tror man får välja bort spoilern (rear spoiler delete)På min var det så...men det var bra, då slapp man hålen efter org spoilern .//Micke. Citera
Corvette September 1, 2009 Report September 1, 2009 i usa är allt tillval, du bygger din egen bil där från minsta mutter nästan... sedan att vi i Sverige kommit att förknippa GT med vissa saker är bara vilseledande... Citera
mike85 September 1, 2009 Report September 1, 2009 Jag skulle själv villja vara utan min.ser cleanare ut.Tycker du ska vara glad!!! Citera
Corvette September 1, 2009 Report September 1, 2009 tycker osså de e snyggt utan men eftersom man redan hade vinge vart det en ännu större sedan från steeda... Citera
sacke September 1, 2009 Author Report September 1, 2009 Mjo, velar lite i om det skall vara med eller utan...Men det får nog stå tillbaka till att börja med, finns ju så mycket annat roligt man kan montera istället.Ser ju inte helt fel ut utan heller så. Citera
magnus eriksson September 1, 2009 Report September 1, 2009 Tycker själv det är mycket snyggare utan. Gör den någon påtaglig skillnad vid t ex autobahn-körning? Någon som vet?MVH/Magnus Citera
Corvette September 1, 2009 Report September 1, 2009 den går väl snabbare utan då bilen väger mindre... Citera
Guest my little pony September 1, 2009 Report September 1, 2009 Fan när jag tog bort min vinge så låg bakhjulen nåra mm ovanför asfalten så jag satte tillbaks min vinge igen....det sladdade så mycket i kurvorna fick absolut inge fäste .....när jag satte tillbaks vingen går det att köra hur fort som helst i kurvor o rakt fram.....JAG LJUGER ABSOLUT INTE...MVH "my little pony" Citera
magnus eriksson September 1, 2009 Report September 1, 2009 Det låter som om det skulle finnas en marknad för prylar att ersätta vingen med för någon driftig smed. allt från gummipluggar i hålen till kromade bagage-galler a la Morgan. Citera
RoTe September 1, 2009 Report September 1, 2009 Snyggast är att ersätta GT vingen med GT500 dito. Citera
SakariV8 September 1, 2009 Report September 1, 2009 Själv ska jag byta ut GT vingen till en GT500 vinge istället, ser snyggare ut och man använder samma hål som GT vingen.Edit: Robert hann precis innan Citera
ErikC September 1, 2009 Report September 1, 2009 Tycker själv det är mycket snyggare utan. Gör den någon påtaglig skillnad vid t ex autobahn-körning? Någon som vet?MVH/MagnusNope, det gör ingen skillnad. Mustangen är f.ö. inte känd för att ha världens bästa aerodynamik Sen har man den där förbannade huven som fladdrar i 160+.Men efter jag monterade frontsplittern, vingen och nya dämpare/fjädrar så blev bilen så mycket mer stabil. Helt original så levde bilen ett eget liv i 180-190+ men efter så var 276kmh (på GPS) inga större problem alls. Stackars Bimmern med fartspärr såg lite ledsen ut när man körde om honom på Autobahn Citera
magnus eriksson September 2, 2009 Report September 2, 2009 Det måste ha kännts väldigt skönt! Finns frontsplitters att köpa till Mustangen? Är det t något man tar av och på vid behov eller är den fast monterad? Frågar för att jag tycker om Mustangens rena linjern utan massa påmonterad plast samtidigt som jag gärna skulle vara utan den skrämmande vågrörelsen på huven vid autobahnkörning.Mvh/Magnus Citera
pineman September 3, 2009 Report September 3, 2009 Gillar vingen och den har säkert nån form av funktion förutom utseende mässigt. Annars bra att ta i när man ska stänga bakluckan, se där ytterligare en funktion... Citera
Diabolics September 24, 2009 Report September 24, 2009 Jag plockade bort min när jag bodde i USA, så är det någon som saknar en så kan det ordnas ....billigt Jag gillar det cleana utseendet utan spoilern eftersom spoilern fuckar upp linjerna.Jag har ford racing handeling pack och kan inte säga att jag saknar någon kontakt med marken.... tror funktionskravet vida understiger (?) utseendekravet för spoilern. Citera
andreas-cmc 1562 September 25, 2009 Report September 25, 2009 Jag har en Silver original GT vinge liggandes om trådskapare är sugen! 500kr/vingeHar även en silver Roush vinge (den tre delade). 1500kr för den. Citera
Recommended Posts