grufman September 10, 2009 Report September 10, 2009 Imorrn fredag (kanske så sent som måndag) får Robert T en present av oss. Vad tror ni det kan vara? Låt gissningsleken starta!! Citera
Janne Holm CMC1740 September 10, 2009 Report September 10, 2009 Enkelt förmodligen något bra att tvätta motorutrymmet med Citera
MOS September 10, 2009 Report September 10, 2009 Med tanke på att han frekvent rekommenderar Er som bilverkstad så kommer Ni att bjuda honom på jobbet för en service av hans bil. /MOS Citera
mike85 September 10, 2009 Report September 10, 2009 Ett helårs prenumeration på skarvhyllsor.... Citera
RoTe September 10, 2009 Report September 10, 2009 Du skickar ju med Bring City Mail och dom var här idag, alltså kommer dom på tisdag nästa gång.Med tanke på att han frekvent rekommenderar Er som bilverkstad så kommer Ni att bjuda honom på jobbet för en service av hans bil. /MOSDet skulle sitta fint, nästa service kommer ju bli oljeservice, automatlådespolning, kupefilterbyte, ev bromsvätska, ev felsökning av en grej om jag inte fixar själv... $$$$$ till grufman. Citera
tiptop September 11, 2009 Report September 11, 2009 Nu gör Grufman reklam. Igen !Nu har han gjort detta forum till hans förlängda arm att sälja in sin firma och konstant jaga kunder.Det är så genomskinligt att det är reklam för sin firma som han håller på med.Jag tycker det är oförenligt med forumets regler och förutsätter att moderatorerna tar sitt ansvar.Mvh Hasse Citera
Alabama Grill September 11, 2009 Report September 11, 2009 Utanpåliggande blinkers som fästs med sugkoppar. Citera
87gt50 September 11, 2009 Report September 11, 2009 Nu gör Grufman reklam. Igen !Nu har han gjort detta forum till hans förlängda arm att sälja in sin firma och konstant jaga kunder.Det är så genomskinligt att det är reklam för sin firma som han håller på med.Jag tycker det är oförenligt med forumets regler och förutsätter att moderatorerna tar sitt ansvar.Mvh HasseX2 Citera
uffeg September 11, 2009 Report September 11, 2009 Nu gör Grufman reklam. Igen !Nu har han gjort detta forum till hans förlängda arm att sälja in sin firma och konstant jaga kunder.Det är så genomskinligt att det är reklam för sin firma som han håller på med.Jag tycker det är oförenligt med forumets regler och förutsätter att moderatorerna tar sitt ansvar.Mvh HasseJag tycker det är RIKTIGT trevligt att Grufman finns på vårt Forum.Han skriver spalt-mil, med nyttig information. Och han hjälper till med reparationer. Självklart tjänar han pengar...... Men vi tjänar också på att han skriver svar på våra frågor i tid och otid, ofta i otid dessutom.Dessutom är denna tråd just inlagd på ren jäkelskap..... och bara rolig, eller hur ? Citera
Daniel Linde September 11, 2009 Report September 11, 2009 Jag tycker det är RIKTIGT trevligt att Grufman finns på vårt Forum.Han skriver spalt-mil, med nyttig information. Och han hjälper till med reparationer. Självklart tjänar han pengar...... Men vi tjänar också på att han skriver svar på våra frågor i tid och otid, ofta i otid dessutom.Dessutom är denna tråd just inlagd på ren jäkelskap..... och bara rolig, eller hur ?+1 Citera
grufman September 11, 2009 Author Report September 11, 2009 Nu gör Grufman reklam. Igen !Nu har han gjort detta forum till hans förlängda arm att sälja in sin firma och konstant jaga kunder.Det är så genomskinligt att det är reklam för sin firma som han håller på med.Jag tycker det är oförenligt med forumets regler och förutsätter att moderatorerna tar sitt ansvar.Mvh HasseX2jag har ju uppenbarligen hetsat mot fox-ägarna så den där var inte direkt oväntad.:-)kan meddela att robert får sin present ikväll. Stay tuned.Ps: jag har tagit bort firmanamnet från tråden så ingen ska känna sig stött, det har aldrig varit syftet - bara att ge robert t en present. Citera
RoTe September 11, 2009 Report September 11, 2009 kan meddela att robert får sin present ikväll. Stay tuned.*Flyttar bilen till hemlig ort* Citera
AJ September 11, 2009 Report September 11, 2009 Nu gör Grufman reklam. Igen !Nu har han gjort detta forum till hans förlängda arm att sälja in sin firma och konstant jaga kunder.Det är så genomskinligt att det är reklam för sin firma som han håller på med.Jag tycker det är oförenligt med forumets regler och förutsätter att moderatorerna tar sitt ansvar.Mvh HasseX2jag har ju uppenbarligen hetsat mot fox-ägarna så den där var inte direkt oväntad.:-)kan meddela att robert får sin present ikväll. Stay tuned.Ps: jag har tagit bort firmanamnet från tråden så ingen ska känna sig stött, det har aldrig varit syftet - bara att ge robert t en present.Jo, visst är det reklam, men vi kanske kan uppmana andra bilmekare att komma med förslag och idéer till oss Mustangägare så det blir rättvist ? Men om jag nu ska gnälla så störs jag dock mer av att trådarna inte startas på rätt plats, t ex det här hör väl inte hemma under "Teknik 2005+" ? Gäller dock inte bara Grufman även om han nu får statuera ett exempel. ps. jag kommer nog in på service oavsett smygreklam eller inte. ds Citera
RoTe September 11, 2009 Report September 11, 2009 :-)Shit va det kommer rosta... Lite lack så där utan grund eller något håller inte länge. Särskillt inte när blinkersen kommer skava av färgen. Citera
Daniel Linde September 11, 2009 Report September 11, 2009 Simon gör inte allt som chefen säger!Måste ju funnits bättre lösningar fredde!?!MEN måste medge, FAN va kul det va! Jag messa robert idag på dan o va sjuk av nyfikenhet haha! Citera
MOS September 11, 2009 Report September 11, 2009 :-)Shit va det kommer rosta... Lite lack så där utan grund eller något håller inte länge. Särskillt inte när blinkersen kommer skava av färgen.Robert; du får hoppas på att förfarandet är bättre den dagen du ska montera blinkers i skärmarna i din GT500. Och det jobbet är jag övertygad om att du inte kommer att behöva betala för om firma Fredrik får jobbet... /MOS (med blinkers på annat ställe) Citera
mike85 September 11, 2009 Report September 11, 2009 :-)Shit va det kommer rosta... Lite lack så där utan grund eller något håller inte länge. Särskillt inte när blinkersen kommer skava av färgen.Robert; du får hoppas på att förfarandet är bättre den dagen du ska montera blinkers i skärmarna i din GT500. Och det jobbet är jag övertygad om att du inte kommer att behöva betala för om firma Fredrik får jobbet... /MOS (med blinkers på annat ställe)HAHA.Tror där emot att Fredrik kan betala Robert för att få göra de!! Citera
grufman September 12, 2009 Author Report September 12, 2009 :-)Shit va det kommer rosta... Lite lack så där utan grund eller något håller inte länge. Särskillt inte när blinkersen kommer skava av färgen.Det sköna är att det inte kommer rosta, inte de närmsta 10-15 åren iallafall. Jag gjorde själv en del "fula" konverteringar för 6-7 år sen som jag har sett nu på sistone - inte en fläck.Det är bra plåt på fordarna.Det var min town car som simon gick loss på. Sidoblinkers, diod lampor fram för p-ljus och swelight bak :-) Citera
Gäst September 12, 2009 Report September 12, 2009 Den där hissmusiken a la porrfilm 70-tall var ju bäst av allt!!! Citera
Recommended Posts