grufman September 14, 2009 Author Report September 14, 2009 nej nej nej! grufman förstör inte bilen!! lyssna på eriks förslag några fina ränder med era stjärnor pålagda skulle bli kanon!!!! nu ser det ut som ni tillhör någon cirkus!!!!! bilen ska inte bli fin, den ska synas. Att kombinera fin och synas är aldeles för dyrt och komplicerat, är jag rädd. Citera
rullebull September 14, 2009 Report September 14, 2009 tja! behöver det inte bli! stripningen måste bli mycket billigare!! lägg dom pengarna på några schyssta tillbehör i stället!!! Citera
grufman September 14, 2009 Author Report September 14, 2009 tja! behöver det inte bli! stripningen måste bli mycket billigare!! lägg dom pengarna på några schyssta tillbehör i stället!!!det kommer tillbehör, men jag vill inte stöta mig med några anti-reklamare, så jag kan inte säga något mer än att det kommer bli action!Det finns alldeles för många som stripar sina bilar så dom blir så snygga som möjligt. I det här fallet är det inte målsättningen. Här ska den synas. Om du ställer upp 25 snygga mustanger och denna - vilken tror du syns? Citera
rullebull September 14, 2009 Report September 14, 2009 förstår vad du menar! det är klart att den syns men själv vete väl fa... om jag skulle våga lämna in bilen till en firma som det ser ut som dom tillhör en circus!!( personlig åsikt) ett par breda svarta stripes 10-12 tum hela vägen med era pålagda stjärnor skulle bli kanon samt något snyggt på sidan med eran logga och tele nr typ! en sån firma skulle jag kunna lämna bilen till som ser ut att ha lite smak och stil!! men alla kan ju inte gilla samma stil så smaken är som baken..... kan bara säga lycka till!! Citera
grufman September 14, 2009 Author Report September 14, 2009 förstår vad du menar! det är klart att den syns men själv vete väl fa... om jag skulle våga lämna in bilen till en firma som det ser ut som dom tillhör en circus!!( personlig åsikt) ett par breda svarta stripes 10-12 tum hela vägen med era pålagda stjärnor skulle bli kanon samt något snyggt på sidan med eran logga och tele nr typ! en sån firma skulle jag kunna lämna bilen till som ser ut att ha lite smak och stil!! men alla kan ju inte gilla samma stil så smaken är som baken..... kan bara säga lycka till!! somsagt, vi stripar inga bilar, så det är ingen risk där. Ni får kika när den blir klar. Den kommer se lite mer naturlig ut än på bilden, men mycket stjärnor blir det. Funtar på att köra blå/röd metallic eller reflexfilm. Syns bra i mörkret. Citera
MOS September 14, 2009 Report September 14, 2009 Om du ställer upp 25 snygga mustanger och denna - vilken tror du syns?Dom 25 snygga kan man vila ögonen på.../MOS Citera
grufman September 14, 2009 Author Report September 14, 2009 Om du ställer upp 25 snygga mustanger och denna - vilken tror du syns?Dom 25 snygga kan man vila ögonen på.../MOStänk om tänk rätt ;-) Citera
RoTe September 14, 2009 Report September 14, 2009 Visst, bilen ser ut som fan. Men för att komma med lite konstruktiv kritik:Firmanamn ska stå på varenda sida av bilen och varför inte på taket? Tycker firmanamnet ska vara över hela dörrarna på sidorna. Citera
grufman September 14, 2009 Author Report September 14, 2009 Visst, bilen ser ut som fan. Men för att komma med lite konstruktiv kritik:Firmanamn ska stå på varenda sida av bilen och varför inte på taket? Tycker firmanamnet ska vara över hela dörrarna på sidorna.vi experimenterade lite med det, men det blev inge vidare... Citera
Peter /Cobra September 14, 2009 Report September 14, 2009 prel utkast. Bilen rullar in i stripehallen på måndag22" kromade spinners fälgar vore som pricken över i... urk. Citera
RoTe September 14, 2009 Report September 14, 2009 Visst, bilen ser ut som fan. Men för att komma med lite konstruktiv kritik:Firmanamn ska stå på varenda sida av bilen och varför inte på taket? Tycker firmanamnet ska vara över hela dörrarna på sidorna.vi experimenterade lite med det, men det blev inge vidare...Men vad är det för poäng att lägga ut över 20 000kr på något som folk bara kommer undra vad det är dom ser? Citera
grufman September 15, 2009 Author Report September 15, 2009 bara det faktum att det kacklas här är väl bevis nog för att det "funkar"? ;-) Citera
Lassemålare CMC 2071 September 15, 2009 Report September 15, 2009 Grufman har rätt det funkar uppenbarligen. Citera
Alabama Grill September 15, 2009 Report September 15, 2009 Bilen ser ju ut som en Barbiebil eller att den promotar nåt tv program, typ stjärnor på is eller nåt... Nu heter ni Grufman och gör ett grymt bra jobb! Se i stället till och ge bilen en värdig dekor som avspeglar er fina service.Själv hade jag valt några feta bamse stjärnor, kopplat med firmanamnet på ett par ställen, det hade gjort susen.Kanske till och med sätta på några av era leverantörers dekaler på sidan, a la NASCAR och låta dom stå för kalaset...Kolla med Ted W på Fart & Fläkt i Bromma. Citera
Emerica September 15, 2009 Report September 15, 2009 Den kommer "GARANTERAT" uppfylla sitt syfte. Vem kommer att glömma den som äger en mustang i sthlms trakten??. Citera
hep September 16, 2009 Report September 16, 2009 OCH vad har detta med rubriken "Teknik Mustang 2005+" att göra?? Citera
grufman September 16, 2009 Author Report September 16, 2009 OCH vad har detta med rubriken "Teknik Mustang 2005+" att göra??kan glädja er alla att bilen antagligen inte kommer få den här stripen, det blir helt enkelt för dyrt... så tillbaka till ritbordet och antagligen en mer traditionell stripning med namn på sidorna och en liten söt stjärna på bakskärmen. Citera
Alabama Grill September 16, 2009 Report September 16, 2009 OCH vad har detta med rubriken "Teknik Mustang 2005+" att göra??kan glädja er alla att bilen antagligen inte kommer få den här stripen, det blir helt enkelt för dyrt... så tillbaka till ritbordet och antagligen en mer traditionell stripning med namn på sidorna och en liten söt stjärna på bakskärmen.Ser fram emot mer animerade förslag!!! Citera
Lassemålare CMC 2071 September 16, 2009 Report September 16, 2009 Skriv vem du är hep. Eller skriv inte alls, gnällputtar som inte törs stå förvad dom skriver är bara trist. MVh Lasse. Citera
grufman September 16, 2009 Author Report September 16, 2009 det blir nog detta förslaghttp://img38.imageshack.us/img38/4030/g ... tripes.jpgni får själva klicka på länken så inte reklam-hatare blir mer hatiska. Citera
Chili September 16, 2009 Report September 16, 2009 Sätt några stjärnor i fronten och baken också Varför? jo om någon ser den framifrån eller bakifrån så kommer dom automatiskt att kolla runt bilen för att se varför det är en massa stjärnor på den. Citera
Alabama Grill September 16, 2009 Report September 16, 2009 det blir nog detta förslaghttp://img38.imageshack.us/img38/4030/g ... tripes.jpgni får själva klicka på länken så inte reklam-hatare blir mer hatiska.Så ja!!! Snyggt!!! Citera
Lassemålare CMC 2071 September 16, 2009 Report September 16, 2009 Det där såg riktigt snyggt ut det blir bra reklam. MVH Lasse. Citera
AJ September 16, 2009 Report September 16, 2009 Skriv vem du är hep. Eller skriv inte alls, gnällputtar som inte törs stå förvad dom skriver är bara trist. MVh Lasse. Det är upp till betraktaren att ta till sig budskapet eller förkasta det ! Jag skiter fullständigt i vem som skriver det. Dessutom var just det inlägget riktigt, oavsett anonymitet eller inte ! Skall väl tillägga att detta gäller så länge det inte är direkta personangrepp ! Det är min anonyma uppfattning ! Citera
Recommended Posts