Jump to content

Stripning av bil


grufman

Recommended Posts

Vi har tjackat oss en mustang på firman, och förutom den obligatoriska personliga nummerskylten "grufman" så ska bilen stripas.

Nu handlar det inte om att den ska bli vacker eller snygg - den ska SYNAS.

Jag funderar på ILLORANGE tribals med svarta kanter (bilen är silver), men vi vill ju ha med våra loggor också.

Kära forummedlemmar. Hur får man en silverfärgad mustan att synas utan att stripa den som en polisbil?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vinyla hela bilen vit, sen kör du era stjärnor lite här och var eller som ett mönster över bilen. Då kommer den synas!

Jag har en vit corvette, med en bred blå stripe över mitten, och i den har jag en rand av små vita stjärnor som följer stripningen. Blev kanon :--

Min Corvette :)

service.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sju bokstäver på en USA-plåt..? Har jag missat något? Trodde dom bara rymmer sex bokstäver?

F-N

jag får vänta tills efter årsskiftet. då försvinner skattemärket, 7 tecken bör då få plats på usa-skylten. :-)

Link to comment
Share on other sites

Nu gör Grufman reklam. Igen !

Nu har han gjort detta forum till hans förlängda arm att sälja in sin firma och konstant jaga kunder.

Det är så genomskinligt att det är reklam för sin firma som han håller på med.

Jag tycker det är oförenligt med forumets regler och förutsätter att moderatorerna tar sitt ansvar.

Mvh Hasse

Link to comment
Share on other sites

Nu gör Grufman reklam. Igen !

Nu har han gjort detta forum till hans förlängda arm att sälja in sin firma och konstant jaga kunder.

Det är så genomskinligt att det är reklam för sin firma som han håller på med.

Jag tycker det är oförenligt med forumets regler och förutsätter att moderatorerna tar sitt ansvar.

Mvh Hasse

Om vi förbjuder honom att skriva här kommer vi inte få någon hjälp heller.

Link to comment
Share on other sites

Nu gör Grufman reklam. Igen !

Nu har han gjort detta forum till hans förlängda arm att sälja in sin firma och konstant jaga kunder.

Det är så genomskinligt att det är reklam för sin firma som han håller på med.

Jag tycker det är oförenligt med forumets regler och förutsätter att moderatorerna tar sitt ansvar.

Mvh Hasse

Orka gnäll! Han frågar om stripning i tråden. Vad ser du själva anonnsen? Priset? Erbjudandet? Berätta gärna för jag gör det inte.

Link to comment
Share on other sites

Låt han skriva vad han vill.Han har nog hjälpt oss alla här på forumet på något sätt.

Vad det gäller bilen tycker jag det ska gå en blå och en röd strips lite vid sidan av. alltså inte helt i mitten av bilen.

På huven i ena av stripsen ska det stå Grufman.

På den andra sidan av bilen ska eran stjärna sträcka sig från bakluckan till......vad som blir lagom.i stjärnan kan ni skriva tel.nummer o.s.v.

Kan ju inte bli bättre :oops::P

Link to comment
Share on other sites

Okej, vi har fått en offert på 18500 kr + moms från en firma i bromma. Helfoliering och stjärnor. Jag vet inte om dom blir printade eller pålagda, sannolikt pålagda.

På eller av?

Pålagda tycker jag iallafall!

Kommer bli kanonsnyggt. VIlken firma är det?

Kolla med Andreas på Autostripe.se och hälsa från Erik (SVTCOBRA) så kan dom nog ge ett schyst pris. Värt att kolla runt iallafall?

/Erik

Link to comment
Share on other sites

Okej, vi har fått en offert på 18500 kr + moms från en firma i bromma. Helfoliering och stjärnor. Jag vet inte om dom blir printade eller pålagda, sannolikt pålagda.

På eller av?

Tycker det låter som ett normalt pris. Sedan är det enklast att gå på rekommendation. Vet att det finns en tråd på zatzy om helfoliering där det tipsas om företag som gör bra jobb.

Link to comment
Share on other sites

dom har inget telefonnummer eller besöksadress på sin hemsida, enligt hitta.se finns det inget företag som heter autostripe och enligt allabolag.se finns det heller inget företag som heter autostripe.

Om man klickar på "kontaka oss" så står detta:

e-mail: mail@autostripe.se

telefon: 08-22 45 45

Dom har gjort en hel del balla bilar, Lambos, båtar mm och det blir riktigt bra.

Jag vet inget om bolagsformen, men det jag vet är att dom är relativt nya (ett par månader).

/Erik

Link to comment
Share on other sites

Nu gör Grufman reklam. Igen !

Nu har han gjort detta forum till hans förlängda arm att sälja in sin firma och konstant jaga kunder.

Det är så genomskinligt att det är reklam för sin firma som han håller på med.

Jag tycker det är oförenligt med forumets regler och förutsätter att moderatorerna tar sitt ansvar.

Mvh Hasse

HMMMMMMMMMM!

Se det från den ljusa sidan Hasse:)

Vilka är det som håller igång forumet? Ger tips o ideer??

I klubbar o forum är det ELDSJÄLARNA som driver saker framåt o ser till att de lever kvar!

Skrämmer man bort dem finns bara ett tomt skal kvar som snart dör ut!

SÅ heja Grufman KÖR HÅRT, DU ÄR EN AV DEM SOM HÅLLER FORUMET ON THE GO:):):)

ps ja skulle ta det lite cool med stripningen!

Du ska la inte köra om kring i en julgran hehe!

Lite mer nedtonat med COOL bil-look först o främst o sen stripningen ngt mer diskret:)

Link to comment
Share on other sites

det är alltid svårt att göra det rättvist i photoshop, men ungefär såhär blir det... lite "snyggare" och stjärnorna blir naturligtvis korrekt perspektiv på också, inte som nu hehe. På bakrutan blir det lite text. Annars blir det hypnosmönster :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...