Jump to content

Dom nya fälgarna


Jocke Ö

Recommended Posts

Äntligen får man se bilder på dom! Alla Mustang Challengebilarna kör ju på dessa men i 18" så jag var sjukt nyfiken på att se hur dom skulle bli på din bil i 19".

Forgeline gör riktigt bra skit :)

Funderar starkt på dessa till min snart inköpta 2010.

Link to comment
Share on other sites

riktigt nice!!!!!!!

sitter och tittar på nytt alternativ till mina 19" svarta ruff racing..... får man fråga var du hittade dessa :roll: tycker verkligen 19" är helt rätt på våra bilar. svårt att hitta i staterna bara

Link to comment
Share on other sites

riktigt nice!!!!!!!

sitter och tittar på nytt alternativ till mina 19" svarta ruff racing..... får man fråga var du hittade dessa :roll: tycker verkligen 19" är helt rätt på våra bilar. svårt att hitta i staterna bara

http://www.forgeline.com/products/compe ... /zx3r.html

Fick hjälp av en däckfirma i Stockholm som har kontakt med EricC (Torq).

Link to comment
Share on other sites

riktigt nice!!!!!!!

sitter och tittar på nytt alternativ till mina 19" svarta ruff racing..... får man fråga var du hittade dessa :roll: tycker verkligen 19" är helt rätt på våra bilar. svårt att hitta i staterna bara

19" är som du säger rätt "lagom" på S197orna. Och jag kan säga att efter ha klämt på dessa så finns det få fälgar som har lika hög kvalité och finish.

Tänk på att dess används till "riktig" racing och inte är en billig poserfälg. HRE och liknande har ju sjukt snygga fälgar, men få av dom skulle hålla för bankörning.

Sen så väger noll jämfört med original! Och sånt gillar vi :)

Link to comment
Share on other sites

hehe nu börjar man fundera på grejer igen :-- tror det får bli kompressor först!

Men som sagt riktigt snyggt blev det på din bil.

Ingen här förresten som sitter på lite fler bra sidor med fälgar som klarar 14" brembos.... gärna 19".... sjukt svårt att hitta i usa

Link to comment
Share on other sites

hehe nu börjar man fundera på grejer igen :-- tror det får bli kompressor först!

Men som sagt riktigt snyggt blev det på din bil.

Ingen här förresten som sitter på lite fler bra sidor med fälgar som klarar 14" brembos.... gärna 19".... sjukt svårt att hitta i usa

Dom finns, men oftast hos dom dyrare märkena typ CCW, Forgeline, HRE, Trueforged mm.

Förmodligen kommer det dyka upp massa 19" kopior på nya GT500 fälgarna som funkar med bromsarna.

Link to comment
Share on other sites

man kanske skulle byta till såna med blå kant och mattsvart centrum eller blir det för mycket pimp då... hmmm :roll:

Det blir riktigt nice du blir garanterat ensam om det man skall sticka ut lite :--:--

Riktigt snyggt med svarta fälgar på vit bil kanske vore nått på min ..... :twisted:

Eric C vad kostar en omgång 19 alt 20 till en 06:a?

Link to comment
Share on other sites

man kanske skulle byta till såna med blå kant och mattsvart centrum eller blir det för mycket pimp då... hmmm :roll:

Det blir riktigt nice du blir garanterat ensam om det man skall sticka ut lite :--:--

Riktigt snyggt med svarta fälgar på vit bil kanske vore nått på min ..... :twisted:

Eric C vad kostar en omgång 19 alt 20 till en 06:a?

räknade ut att 19" till min med blå kant skulle kosta 4580USD... hmm...

nej då kommer trimsakerna före å de får vara samma gamla 20" nästa år... :cry:

Link to comment
Share on other sites

man kanske skulle byta till såna med blå kant och mattsvart centrum eller blir det för mycket pimp då... hmmm :roll:

Det blir riktigt nice du blir garanterat ensam om det man skall sticka ut lite :--:--

Riktigt snyggt med svarta fälgar på vit bil kanske vore nått på min ..... :twisted:

Eric C vad kostar en omgång 19 alt 20 till en 06:a?

Dom går att få i vilken färg du vill!

Du har PM btw

räknade ut att 19" till min med blå kant skulle kosta 4580USD... hmm...

nej då kommer trimsakerna före å de får vara samma gamla 20" nästa år... :cry:

DU har också PM :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...