Jocke Ö September 17, 2009 Report September 17, 2009 Dags att visa upp hur det blev med dom nya fälgarna. Det skulle vara 19" (för R-däcken skull).Självklart så skulle dom vara mattsvarta...Forgeline i USA hade lösningen!Jocke Citera
ErikC September 17, 2009 Report September 17, 2009 Äntligen får man se bilder på dom! Alla Mustang Challengebilarna kör ju på dessa men i 18" så jag var sjukt nyfiken på att se hur dom skulle bli på din bil i 19". Forgeline gör riktigt bra skit Funderar starkt på dessa till min snart inköpta 2010. Citera
Danne M September 17, 2009 Report September 17, 2009 Förbaskat snyggt, gillar hur de matchar stripesen.../Danne Citera
Jocke Ö September 17, 2009 Author Report September 17, 2009 Kul med positiv respons, tack!Man sticker ju ut hakan lite när man inte väljer 20" och chrome... Citera
TOMMY G September 17, 2009 Report September 17, 2009 Dom skulle sitta som en smäck på min ska vi byta Citera
ekan September 17, 2009 Report September 17, 2009 riktigt nice!!!!!!!sitter och tittar på nytt alternativ till mina 19" svarta ruff racing..... får man fråga var du hittade dessa tycker verkligen 19" är helt rätt på våra bilar. svårt att hitta i staterna bara Citera
Jocke Ö September 17, 2009 Author Report September 17, 2009 Dom skulle sitta som en smäck på min ska vi byta Dina sitter grymt bra där dom sitter! Chrome är snyggare på din än min... Citera
Jocke Ö September 17, 2009 Author Report September 17, 2009 riktigt nice!!!!!!!sitter och tittar på nytt alternativ till mina 19" svarta ruff racing..... får man fråga var du hittade dessa tycker verkligen 19" är helt rätt på våra bilar. svårt att hitta i staterna barahttp://www.forgeline.com/products/compe ... /zx3r.htmlFick hjälp av en däckfirma i Stockholm som har kontakt med EricC (Torq). Citera
ErikC September 17, 2009 Report September 17, 2009 riktigt nice!!!!!!!sitter och tittar på nytt alternativ till mina 19" svarta ruff racing..... får man fråga var du hittade dessa tycker verkligen 19" är helt rätt på våra bilar. svårt att hitta i staterna bara19" är som du säger rätt "lagom" på S197orna. Och jag kan säga att efter ha klämt på dessa så finns det få fälgar som har lika hög kvalité och finish.Tänk på att dess används till "riktig" racing och inte är en billig poserfälg. HRE och liknande har ju sjukt snygga fälgar, men få av dom skulle hålla för bankörning.Sen så väger noll jämfört med original! Och sånt gillar vi Citera
ekan September 17, 2009 Report September 17, 2009 hehe nu börjar man fundera på grejer igen tror det får bli kompressor först!Men som sagt riktigt snyggt blev det på din bil.Ingen här förresten som sitter på lite fler bra sidor med fälgar som klarar 14" brembos.... gärna 19".... sjukt svårt att hitta i usa Citera
ErikC September 17, 2009 Report September 17, 2009 hehe nu börjar man fundera på grejer igen tror det får bli kompressor först!Men som sagt riktigt snyggt blev det på din bil.Ingen här förresten som sitter på lite fler bra sidor med fälgar som klarar 14" brembos.... gärna 19".... sjukt svårt att hitta i usaDom finns, men oftast hos dom dyrare märkena typ CCW, Forgeline, HRE, Trueforged mm.Förmodligen kommer det dyka upp massa 19" kopior på nya GT500 fälgarna som funkar med bromsarna. Citera
Corvette September 18, 2009 Report September 18, 2009 man kanske skulle byta till såna med blå kant och mattsvart centrum eller blir det för mycket pimp då... hmmm Citera
bege September 18, 2009 Report September 18, 2009 man kanske skulle byta till såna med blå kant och mattsvart centrum eller blir det för mycket pimp då... hmmm Det blir riktigt nice du blir garanterat ensam om det man skall sticka ut lite Riktigt snyggt med svarta fälgar på vit bil kanske vore nått på min ..... Eric C vad kostar en omgång 19 alt 20 till en 06:a? Citera
sacke September 18, 2009 Report September 18, 2009 Riktigt snyggt med svarta fälgar till den bilen.Gratulerar. Citera
Corvette September 18, 2009 Report September 18, 2009 man kanske skulle byta till såna med blå kant och mattsvart centrum eller blir det för mycket pimp då... hmmm Det blir riktigt nice du blir garanterat ensam om det man skall sticka ut lite Riktigt snyggt med svarta fälgar på vit bil kanske vore nått på min ..... Eric C vad kostar en omgång 19 alt 20 till en 06:a?räknade ut att 19" till min med blå kant skulle kosta 4580USD... hmm...nej då kommer trimsakerna före å de får vara samma gamla 20" nästa år... Citera
ErikC September 18, 2009 Report September 18, 2009 man kanske skulle byta till såna med blå kant och mattsvart centrum eller blir det för mycket pimp då... hmmm Det blir riktigt nice du blir garanterat ensam om det man skall sticka ut lite Riktigt snyggt med svarta fälgar på vit bil kanske vore nått på min ..... Eric C vad kostar en omgång 19 alt 20 till en 06:a?Dom går att få i vilken färg du vill!Du har PM btwräknade ut att 19" till min med blå kant skulle kosta 4580USD... hmm...nej då kommer trimsakerna före å de får vara samma gamla 20" nästa år... DU har också PM Citera
ErikC September 18, 2009 Report September 18, 2009 vem har PM jag har inget... Du ska ha det nu iallafall Citera
Peter /Cobra September 19, 2009 Report September 19, 2009 skitsnyggt! Ser ut att vara rejäl camber, eller är det fotot som lurar lite? Citera
freddan302 September 19, 2009 Report September 19, 2009 Grymt snyggt!! Hade själv velat ha en gul GT500! Självklart låg som f*n och med supersnake fälgarna. Citera
Recommended Posts