uffeg October 9, 2009 Report October 9, 2009 Världens i särklass vackraste bilmodell !!!Varför vinner man ALDRIG på några lotter !!! Citera
bj0rne October 9, 2009 Report October 9, 2009 Har alltid varit en favorit....om veckans Lotto slår in fullt ut så får traktens Porschefantaster se upp //Björn Citera
71Baker October 9, 2009 Report October 9, 2009 Clarksson i Top Gear verkar inte gilla den , eller , svårt att säga , enligt honom så funkar den aldrig mer än några minuter i taget ?Dock , MYCKET snygg att titta på , drömvinst = en GT att ha som bilspels-simulator Citera
grufman October 9, 2009 Author Report October 9, 2009 Clarksson i Top Gear verkar inte gilla den , eller , svårt att säga , enligt honom så funkar den aldrig mer än några minuter i taget ?Dock , MYCKET snygg att titta på , drömvinst = en GT att ha som bilspels-simulator enligt klippet på tuben så verkar han älska den över allt annat. Citera
JohnB October 9, 2009 Report October 9, 2009 Clarksson i Top Gear verkar inte gilla den , eller , svårt att säga , enligt honom så funkar den aldrig mer än några minuter i taget ?Dock , MYCKET snygg att titta på , drömvinst = en GT att ha som bilspels-simulator Han har jo kjøpt en egen så den kan jo inte va så kass;-)John Citera
Lassemålare CMC 2071 October 9, 2009 Report October 9, 2009 Problemet var väl att man inte kan parkera den, Och varför det jooo dörren som går in över taket gör att det inte går att kliva in i bilen om det står en annan bil parkerad inom en 1.5 meter ifrån bilen. vilket betyder att man inte kan parkera på en vanligparkeringsplats. En bil måste vara användbar. bara mina tankar , så va fan. Annars är den jäkligt ball. Citera
grufman October 10, 2009 Author Report October 10, 2009 jag kan dessutom avslöja att om man inte vill bli skalperad ska man vara under 185cm... :-) Citera
uffeg October 10, 2009 Report October 10, 2009 jag kan dessutom avslöja att om man inte vill bli skalperad ska man vara under 185cm... :-)Vad bra !! Då uppfyller jag ett av kriterierna......Kvar är "bara" nummer två, kosingen...... Citera
AJ October 10, 2009 Report October 10, 2009 jag kan dessutom avslöja att om man inte vill bli skalperad ska man vara under 185cm... :-)Näe...jag som precis skulle köpa en ! Jaja, då får man leta vidare efter något annat ! Citera
Per Berglund October 10, 2009 Report October 10, 2009 Jeremy Clarkson fick pengarna tillbaka av Ford för sin krånglande GT40.En massa strul var det tydligen.Iallafall underbart vacker att titta på! (som Mustangen)Men US Ford har tydligen alltid svårt att bygga en bil som har tekniska kvaliter. (som Mustangen)Förvisso är GT40 mestadels konstruerad helt i Europa! Rolig beskrivning i slutet av detta klipphttp://www.youtube.com/watch?v=wnUPS3sLXhQ&feature=related Citera
grufman October 10, 2009 Author Report October 10, 2009 Jeremy Clarkson fick pengarna tillbaka av Ford för sin krånglande GT40.En massa strul var det tydligen.Iallafall underbart vacker att titta på! (som Mustangen)Men US Ford har tydligen alltid svårt att bygga en bil som har tekniska kvaliter. (som Mustangen)Förvisso är GT40 mestadels konstruerad helt i Europa! Rolig beskrivning i slutet av detta klipphttp://www.youtube.com/watch?v=wnUPS3sLXhQ&feature=relatedTalar vi om GT eller om GT40? Det är två helt olika bilar. Citera
Tobias CMC1505 October 10, 2009 Report October 10, 2009 Det var ju inte själva bilen som strulade utan larmet.Men ändå, pissigt att behöva lämna tillbaka den efter att väntat 2 år från beställningsdagen på den. Citera
Per Berglund October 10, 2009 Report October 10, 2009 Jeremy Clarkson fick pengarna tillbaka av Ford för sin krånglande GT40.En massa strul var det tydligen.Iallafall underbart vacker att titta på! (som Mustangen)Men US Ford har tydligen alltid svårt att bygga en bil som har tekniska kvaliter. (som Mustangen)Förvisso är GT40 mestadels konstruerad helt i Europa! Rolig beskrivning i slutet av detta klipphttp://www.youtube.com/watch?v=wnUPS3sLXhQ&feature=relatedTalar vi om GT eller om GT40? Det är två helt olika bilar.Speciellt olika är de väll inte heller! Men rätt ska vara rätt och Ford har ju nu döpt om den till GT. Citera
Nenne October 10, 2009 Report October 10, 2009 Jeremy Clarkson fick pengarna tillbaka av Ford för sin krånglande GT40.En massa strul var det tydligen.Iallafall underbart vacker att titta på! (som Mustangen)Men US Ford har tydligen alltid svårt att bygga en bil som har tekniska kvaliter. (som Mustangen)Förvisso är GT40 mestadels konstruerad helt i Europa! Rolig beskrivning i slutet av detta klipphttp://www.youtube.com/watch?v=wnUPS3sLXhQ&feature=relatedTalar vi om GT eller om GT40? Det är två helt olika bilar.Speciellt olika är de väll inte heller! Men rätt ska vara rätt och Ford har ju nu döpt om den till GT.[/quote:m939gbzy]Tja, den nya är avsevärt större och tyngre:Wheelbase 106.7 in (2,710 mm)Length 182.8 in (4,640 mm)Width 76.9 in (1,950 mm)Height 44.3 in (1,130 mm)Curb weight 3,400 lb (1,500 kg)Den "riktiga" är en dvärg i jämförelse:Wheelbase 95 in (2413 mm)[1]Length 160 in (4064 mm)Width 70 in (1778 mm)Height 40.5 in (1029 mm)Curb weight 2,002 lb (908 kg) Citera
Alabama Grill October 10, 2009 Report October 10, 2009 Clarksson i Top Gear verkar inte gilla den , eller , svårt att säga , enligt honom så funkar den aldrig mer än några minuter i taget ?Dock , MYCKET snygg att titta på , drömvinst = en GT att ha som bilspels-simulator Har dragit ett par drinkar med herr Clarkson under ett event i London och förstår att han har problem med Forden, han är typ 210 hög... Citera
Ronnie S October 11, 2009 Report October 11, 2009 Jag kan inte låta bli att skicka in en bild jag tog för ett par månader sedan på en äkta GT40 Mk3 -69. Bilen påstås vara en av 38 tillverkade landsvägsbilar. Bilden är tagen på National Motor Museum i Beaulieu, i England. Citera
Recommended Posts