ErikC January 24, 2010 Report January 24, 2010 Bara 62mm spjällhus..Jag har 65mm Men inga portade toppar /MickeBara 65mm..Jag har 102mm Citera
*Micke* January 25, 2010 Report January 25, 2010 Bara 62mm spjällhus..Jag har 65mm Men inga portade toppar /MickeBara 65mm..Jag har 102mm 2x65mm = 130 /Micke Citera
ErikC January 25, 2010 Report January 25, 2010 Bara 62mm spjällhus..Jag har 65mm Men inga portade toppar /MickeBara 65mm..Jag har 102mm 2x65mm = 130 /Micke[/quote:3opovbmg]Haha attans da Citera
Daniel Linde January 25, 2010 Report January 25, 2010 Micke: Nu måste du ju fått tunen Har du filmat! Jag vill höra Citera
Alabama Grill January 25, 2010 Report January 25, 2010 Så nu är min kammar på plats /MickeDin jäkla Überfixare! Själv får jag ångest av att bara byta en glödlampa. Citera
Daniel Linde January 29, 2010 Report January 29, 2010 *Micke* en uppdatering kanske på vad som hänt;) Citera
*Micke* January 29, 2010 Report January 29, 2010 *Micke* en uppdatering kanske på vad som hänt;)Har fått en "tune" nu ! så jag kan göra en uppstart...om jag vill Får se imorgon kanske för kallt ute för Mussen . /Micke Citera
Daniel Linde January 29, 2010 Report January 29, 2010 *Micke* en uppdatering kanske på vad som hänt;)Har fått en "tune" nu ! så jag kan göra en uppstart...om jag vill Får se imorgon kanske för kallt ute för Mussen . /Mickehaha för kallt. Det är aldrig för kallt. Citera
Alabama Grill January 29, 2010 Report January 29, 2010 *Micke* en uppdatering kanske på vad som hänt;)Har fått en "tune" nu ! så jag kan göra en uppstart...om jag vill Får se imorgon kanske för kallt ute för Mussen . /MickeSpela in händelsen!!! Citera
bb January 30, 2010 Author Report January 30, 2010 hej var tog du tunen från och vad fickdu ge Citera
*Micke* January 30, 2010 Report January 30, 2010 Nu är har jag provstartat :D Hallelujah...villken sång Soory vart ingen inspelning, glömde det i min iver.. och jag körde ej ut bilen ur garaget, så nu luktar det f** där...Tomgången är för hög. är van med Diablon så jag för lete lite i SCT SF3:an men det ska nog gå ändra i den med. "BB" Tunen kommer från Eric på Torq. riktigt bra att ha o göra med Du får Pm:a han om pris./Micke Citera
ErikC January 30, 2010 Report January 30, 2010 Nu är har jag provstartat :D Hallelujah...villken sång Soory vart ingen inspelning, glömde det i min iver.. och jag körde ej ut bilen ur garaget, så nu luktar det f** där...Tomgången är för hög. är van med Diablon så jag för lete lite i SCT SF3:an men det ska nog gå ändra i den med. "BB" Tunen kommer från Eric på Torq. riktigt bra att ha o göra med Du får Pm:a han om pris./MickeGrattis!Lat du motorn blir varm innan du stangde av den igen? Tomgangen ar stalld lite hogre vid just kallstart tills motorn fatt igang alla vatskor och lite temp i sig. Kolla det innan du borjar andra nagot! Om du vill ha en riktigt tune av Paul sen sa far du delta i Andreas (No Fear Motorsport) Dyno Day i Stockholm i maj-juni. Paul kommer vara dar och mappa bilar ihop med No Fear, galler att passa pa! Citera
Daniel Linde February 25, 2010 Report February 25, 2010 Såja nu har jag bokat en tid hos Håkan i April Om det bara kunde börja töa nån gång Citera
Alabama Grill March 3, 2010 Report March 3, 2010 Jaha, då har man också trillat dit. 17e april bär det av till Prytz för ett ingrepp. Kanske ett par nya burkar blir det också. Ford FR500S, eller kanske Borla...vete tusan. Citera
mike85 March 3, 2010 Report March 3, 2010 Får man fråga hur myckat han tar för jobb å hela paketet?? Citera
Daniel Linde March 3, 2010 Report March 3, 2010 Får man fråga hur myckat han tar för jobb å hela paketet??Jag skickar dig ett PM. Citera
*Micke* March 4, 2010 Report March 4, 2010 Jaha, då har man också trillat dit. 17e april bär det av till Prytz för ett ingrepp. Kanske ett par nya burkar blir det också. Ford FR500S, eller kanske Borla...vete tusan.Svårt och motstå grupptrycket Nästa år kanske jag lackerar Mussen rosa Du hänger på då med va... /Micke Citera
Slycke Johan March 4, 2010 Report March 4, 2010 Jaha, då har man också trillat dit. 17e april bär det av till Prytz för ett ingrepp. Kanske ett par nya burkar blir det också. Ford FR500S, eller kanske Borla...vete tusan.FR500S tycker jag du ska ha Men ni skulle ju ha kommit ner helgen innan och varit med på Ölmässan som hålls i Linköping då http://www.beerexpo.se/start.aspFörst skruva dit kammarna sen dricka öl ihop och ljuga om hur bra Mustangerna blev, det hade ju varit något Citera
RoTe March 4, 2010 Report March 4, 2010 Svårt och motstå grupptrycket Nästa år kanske jag lackerar Mussen rosa Du hänger på då med va... /Micke Du får passa dig nu när du är en förebild för så många. Citera
Alabama Grill March 4, 2010 Report March 4, 2010 Jaha, då har man också trillat dit. 17e april bär det av till Prytz för ett ingrepp. Kanske ett par nya burkar blir det också. Ford FR500S, eller kanske Borla...vete tusan.Svårt och motstå grupptrycket Nästa år kanske jag lackerar Mussen rosa Du hänger på då med va... /Micke[/quote:1l2x9slg]Ha ha, rosa blir kanon! Med lila stripes. Du blir den oslagbare kungen under Stockholms pridefestival! Jag o Linde kommer att stå o brumma av glädje när Jonas Gardell och halva svenska schlagereliten ålar omkring på din motorhuv! Grupptryck, o ja. Hur skulle det se ut att vara enda Mustangen i Gästrikland utan Hotrod kammar? Hemska tanke! Som tur är så kan man ju köpa sig lycka....Fan vad det här forumet gräver hål i ens plånbok! Citera
Daniel Linde March 4, 2010 Report March 4, 2010 ...Fan vad det här forumet gräver hål i ens plånbok!HAHA du skojar inte heller, det som är det värsta! Citera
Emerica March 5, 2010 Report March 5, 2010 Jag känner mig otroligt sugen på detta jag med Någon som kan dela med sig vad det kostar på en höft sådär så man kan ha med det i vår och sommar budgeten Citera
Daniel Linde March 5, 2010 Report March 5, 2010 [youtube:3odl811x] [/youtube:3odl811x][youtube:3odl811x] [/youtube:3odl811x] Citera
Recommended Posts