Jump to content

Recommended Posts

• Svar 388
  • Skapad
  • Senaste Svar

Top Posters In This Topic

*Micke* en uppdatering kanske på vad som hänt;)

Har fått en "tune" nu ! så jag kan göra en uppstart...om jag vill :--

Får se imorgon :roll: kanske för kallt ute för Mussen 8).

/Micke

*Micke* en uppdatering kanske på vad som hänt;)

Har fått en "tune" nu ! så jag kan göra en uppstart...om jag vill :--

Får se imorgon :roll: kanske för kallt ute för Mussen 8).

/Micke

haha för kallt. Det är aldrig för kallt. :crazy:

Nu är har jag provstartat :D :D :D

Hallelujah...villken sång :clap:

Soory vart ingen inspelning, glömde det i min iver.. :( och jag körde ej ut bilen ur garaget, så nu luktar det f** där...

Tomgången är för hög. är van med Diablon så jag för lete lite i SCT SF3:an men det ska nog gå ändra i den med.

"BB" Tunen kommer från Eric på Torq. riktigt bra att ha o göra med :thumbup: Du får Pm:a han om pris.

/Micke

Nu är har jag provstartat :D :D :D

Hallelujah...villken sång :clap:

Soory vart ingen inspelning, glömde det i min iver.. :( och jag körde ej ut bilen ur garaget, så nu luktar det f** där...

Tomgången är för hög. är van med Diablon så jag för lete lite i SCT SF3:an men det ska nog gå ändra i den med.

"BB" Tunen kommer från Eric på Torq. riktigt bra att ha o göra med :thumbup: Du får Pm:a han om pris.

/Micke

Grattis!

Lat du motorn blir varm innan du stangde av den igen? Tomgangen ar stalld lite hogre vid just kallstart tills motorn fatt igang alla vatskor och lite temp i sig. Kolla det innan du borjar andra nagot!

Om du vill ha en riktigt tune av Paul sen sa far du delta i Andreas (No Fear Motorsport) Dyno Day i Stockholm i maj-juni. Paul kommer vara dar och mappa bilar ihop med No Fear, galler att passa pa!

• 4 weeks later...
Jaha, då har man också trillat dit. :wave: 17e april bär det av till Prytz för ett ingrepp. Kanske ett par nya burkar blir det också. Ford FR500S, eller kanske Borla...vete tusan.

Svårt och motstå grupptrycket :lol:

Nästa år kanske jag lackerar Mussen rosa :shock:

Du hänger på då med va... :wave:

/Micke

Jaha, då har man också trillat dit. :wave: 17e april bär det av till Prytz för ett ingrepp. Kanske ett par nya burkar blir det också. Ford FR500S, eller kanske Borla...vete tusan.

FR500S tycker jag du ska ha :thumbup:

Men ni skulle ju ha kommit ner helgen innan och varit med på Ölmässan som hålls i Linköping då http://www.beerexpo.se/start.asp

Först skruva dit kammarna sen dricka öl ihop och ljuga om hur bra Mustangerna blev, det hade ju varit något ;)

/Micke

:lol::lol::lol::clap:

Du får passa dig nu när du är en förebild för så många. :--

/Micke[/quote:1l2x9slg]

Ha ha, rosa blir kanon! :thumbup: Med lila stripes. :shock: Du blir den oslagbare kungen under Stockholms pridefestival! :clap: Jag o Linde kommer att stå o brumma av glädje när Jonas Gardell och halva svenska schlagereliten ålar omkring på din motorhuv! :--

Grupptryck, o ja. Hur skulle det se ut att vara enda Mustangen i Gästrikland utan Hotrod kammar? Hemska tanke! Som tur är så kan man ju köpa sig lycka.

...Fan vad det här forumet gräver hål i ens plånbok!

Jag känner mig otroligt sugen på detta jag med :D

Någon som kan dela med sig vad det kostar på en höft sådär så man kan ha med det i vår och sommar budgeten :--