Jump to content

Recommended Posts

Låter som f_n men inte värre än att det fungerar även till "vardags". Mycket ihåligt ljud just när man startar upp maskinen. Blir väldigt rent och öppet under bilen jämfört med traditionella ljuddämpare. Bara att slå till... Överlevde själv en hel sommar med raka rör (SLP LM) :--

/G

monterade mitt för en månad sen ungefär och är mer än nöjd, de är helt klart skillnad på ljud både i och utanför kupén men inget som man inte står ut med för at få höra de ljudet! kan varmt rekommendera dessa.

• 1 month later...

Också nöjd med liknande ;) Hur ofta råkar ni starta larmet på andra bilar? Jag har bara "lyckats" en gång med kallstart. Det var en rädd liten Golf som vaknade till.

Också nöjd med liknande ;) Hur ofta råkar ni starta larmet på andra bilar? Jag har bara "lyckats" en gång med kallstart. Det var en rädd liten Golf som vaknade till.

Aldrig tyvär :cry:

Kallstartar aldrig i närheten av andra bilar med larm.

aldrig lyckats med det...

Jag kör helst med fönsterna nere med mina MAC, men det går inte så bra att samtala då hehe. Går det väl visserligen inte heller om man kör cab? Men visst, det låter en hel del, kanske inte så kul om man kör 90+.

Vart jobbigt då jag åkte till stockholm och höll högre hastigheter 150+ då vart ljudet öronbedövande.

Annars om man håller normala hastiheter så är det inga problem ;)

jag körde 200+ på Autobahn och de var bara ljuvligt för då hörde man inte längre tjejen skrika att det gick för fort... :twisted:

Måste tillägga att detta var under en längre tid, satt i bilen ca 10 timmar, då jag klev ut då ringde de lite i öronen... inte mycket, men bara lite.

De ringandet tar jag gärna :!::P

It only happend once... haha

Är supernöjd... skulle bara vara gladare om marken sprack och däckena lämnade sådanna firetrails som i ghostrider..

Gör inte din bil det ??? !!!

Skämt åssido, kan du inte lägga in någon bild på din bil ?

Är lite nyfiken på vilken huv du har ?

Har själv en GT med Shelby front och glasfiberhuv.

Skulle vara kul att se hur din ser ut.

Mvh Lope