Magnus Motala December 27, 2009 Report December 27, 2009 Tänkte montera ett slp loud mouth på min bil, någon som har provat? låter det mycket inne i bilen Citera
RoTe December 27, 2009 Report December 27, 2009 viewtopic.php?f=19&t=19361viewtopic.php?f=19&t=18915viewtopic.php?f=19&t=18193 Citera
goby December 27, 2009 Report December 27, 2009 Låter som f_n men inte värre än att det fungerar även till "vardags". Mycket ihåligt ljud just när man startar upp maskinen. Blir väldigt rent och öppet under bilen jämfört med traditionella ljuddämpare. Bara att slå till... Överlevde själv en hel sommar med raka rör (SLP LM) /G Citera
crillzorg December 28, 2009 Report December 28, 2009 monterade mitt för en månad sen ungefär och är mer än nöjd, de är helt klart skillnad på ljud både i och utanför kupén men inget som man inte står ut med för at få höra de ljudet! kan varmt rekommendera dessa. Citera
Magnus Motala December 31, 2009 Author Report December 31, 2009 Tack för alla svar det lutar nog åt att det blir något sånt på bilen Citera
Pierre h February 6, 2010 Report February 6, 2010 Har idag monterat på mina SLP Loud Mouth jag säger bara vilket ljud /Pierre Citera
Lars Gävle February 8, 2010 Report February 8, 2010 Lägg ett varv på stan så är istapparna garanterat borta från taken.Kan man starta billarm med dessa kan man nog hjälpa fastighetsägarna med istapparna.Nytta med nöje! Lasse Citera
mike85 February 8, 2010 Report February 8, 2010 Har idag monterat på mina SLP Loud Mouth jag säger bara vilket ljud /PierreÄnnu en som är nöjd!!! Citera
mill February 11, 2010 Report February 11, 2010 Också nöjd med liknande Hur ofta råkar ni starta larmet på andra bilar? Jag har bara "lyckats" en gång med kallstart. Det var en rädd liten Golf som vaknade till. Citera
mike85 February 11, 2010 Report February 11, 2010 Också nöjd med liknande Hur ofta råkar ni starta larmet på andra bilar? Jag har bara "lyckats" en gång med kallstart. Det var en rädd liten Golf som vaknade till.Aldrig tyvär Citera
RoTe February 11, 2010 Report February 11, 2010 Också nöjd med liknande Hur ofta råkar ni starta larmet på andra bilar? Jag har bara "lyckats" en gång med kallstart. Det var en rädd liten Golf som vaknade till.Kallstartar aldrig i närheten av andra bilar med larm. Citera
Corvette February 12, 2010 Report February 12, 2010 Också nöjd med liknande Hur ofta råkar ni starta larmet på andra bilar? Jag har bara "lyckats" en gång med kallstart. Det var en rädd liten Golf som vaknade till.aldrig lyckats med det... Citera
simson February 12, 2010 Report February 12, 2010 Men köra nercabbat med loudmouth kanske inte är något att rekomendera? Citera
mike85 February 12, 2010 Report February 12, 2010 Men köra nercabbat med loudmouth kanske inte är något att rekomendera?Har inte cabb men de ser jag inte som ett problem.Vägbrus å annat tar nog ut sin rätt!! Citera
mill February 12, 2010 Report February 12, 2010 Jag kör helst med fönsterna nere med mina MAC, men det går inte så bra att samtala då hehe. Går det väl visserligen inte heller om man kör cab? Men visst, det låter en hel del, kanske inte så kul om man kör 90+. Citera
aahrling February 18, 2010 Report February 18, 2010 Vart jobbigt då jag åkte till stockholm och höll högre hastigheter 150+ då vart ljudet öronbedövande.Annars om man håller normala hastiheter så är det inga problem Citera
Corvette February 19, 2010 Report February 19, 2010 Vart jobbigt då jag åkte till stockholm och höll högre hastigheter 150+ då vart ljudet öronbedövande.Annars om man håller normala hastiheter så är det inga problem jag körde 200+ på Autobahn och de var bara ljuvligt för då hörde man inte längre tjejen skrika att det gick för fort... Citera
aahrling February 19, 2010 Report February 19, 2010 Måste tillägga att detta var under en längre tid, satt i bilen ca 10 timmar, då jag klev ut då ringde de lite i öronen... inte mycket, men bara lite. Citera
mike85 February 19, 2010 Report February 19, 2010 Måste tillägga att detta var under en längre tid, satt i bilen ca 10 timmar, då jag klev ut då ringde de lite i öronen... inte mycket, men bara lite.De ringandet tar jag gärna Citera
aahrling February 19, 2010 Report February 19, 2010 It only happend once... haha Är supernöjd... skulle bara vara gladare om marken sprack och däckena lämnade sådanna firetrails som i ghostrider.. Citera
lope February 19, 2010 Report February 19, 2010 It only happend once... haha Är supernöjd... skulle bara vara gladare om marken sprack och däckena lämnade sådanna firetrails som i ghostrider..Gör inte din bil det ??? !!! Skämt åssido, kan du inte lägga in någon bild på din bil ?Är lite nyfiken på vilken huv du har ?Har själv en GT med Shelby front och glasfiberhuv.Skulle vara kul att se hur din ser ut.Mvh Lope Citera
Recommended Posts