Jump to content

Snö Garage tak

Featured Replies

comment_88681

och tillvilken temp är denna massa räknad på... :think:

enligt en arkitekt så är detta som vart problemet att när det är kallare så gäller inte de siffrorna bara så du vet :wave:

själv tog snön/isen med sig hängränna och vindskiva så idag ska det snickras... :cry:

comment_88726

trodde jag skulle rädda hängrännorna på garaget men så tog jag ju hjälp av min andra sämre hälft... host harkel

de blev att köpa nya efter att hon ansåg dem så tunga så hon släppte dem i marken :cry:

men väggen är nu åter på plats med lite extra spikar... :thumbup:

comment_88739

Tja "corvette"......

Det hade vart kul om Fredrik hade varit där med kameran som han erbjöds sig att filma med....så vi hade fått se din min när din andra hälft tappade rännan med mera..... ( föresten vad var din första hälft då? )

Vi synns....mvh "my little pony"

comment_88875
Snö helv..tet kanade av ena sidan hustaket, rätt ner över frugans Skoda. Så nu är motorhuv och taket på bilen allt annat än rakt :wtf:

ska man skratta eller gråta?? vad skriver du till försäkringsbolaget??

"Skadan uppkom vid snöfall?" Undrar vad dom säger då.... :--

comment_89036

Tro det eller ej, men jag var just ut och borstade snön av de två bilar som står ute.

Inatt kom det 7 inches ca 18cm snö igen och det i Dallas, Texas. I förrgår var det 25 grader varmt och nu detta. Aldrig varit med om något liknande.

/Mvh Bosse