bulan Posted March 13, 2010 Report Share Posted March 13, 2010 Kan man hitta vacuumschema på nätet till 1969 (351w aut.)? Vilken del av de 5 verkstadshandböckerna har detta annars? Mvh. Mats NilssonCMC 2089 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mustangkungen Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 Vill minnas att jag har vacumschema till 1970 liggande, vet inte hur stor skillnad det kan vara mellan dessa årsmodeller. Hade kunnat leta upp det och dra en kopia på den åt dej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulan Posted March 15, 2010 Author Report Share Posted March 15, 2010 Det hade varit kanonschysst av dig!! Hittar inget i mina böcker. Mvh. Mats NilssonCMC 2089 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 Hej.Vilket av alla är det . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulan Posted March 15, 2010 Author Report Share Posted March 15, 2010 Hej! Visste inte att det var så omfattande att det var flera scheman. De som går till värmepaket vore mest intressant. De andra tror jag är till fördelare, aut. låda och bromskraftförstärkaren. En fråga till!! Min fördelare får vacuum från förgasaren (Edelbrock 600) och inte från insuget som på ditt schema. Spelar detta någon roll? Blir det samma vacuum? Vet att jag ligger i det lägre registret på vacuum produktionen från insuget men har aldrig provmätt från förgasaren.Mvh. MatsCMC 2089 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted March 15, 2010 Report Share Posted March 15, 2010 Hej.Länk att kolla på http://www.mustangbarn.com/vacuum.htmlVaccum till fördelare enkel skall kopplas till vaccum förgasare,du ser kanske bättre på det olika skisser som finns på länk . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulan Posted March 15, 2010 Author Report Share Posted March 15, 2010 Tack! Någon som har schema på vacuum till värmepaketet också?Mvh. MatsCMC 2089 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenne Posted March 16, 2010 Report Share Posted March 16, 2010 Jag antar att Du har luftkonditionering eller "Power Ventilation" eftersom Du frågar efter vakuumschema till värmepaketet.I verkstadshandboken, volym 3, finns schema för "Power Ventilation" på sidan 16-01-05. Schema för luftkonditionering finns på sidan 16-02-06. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulan Posted March 16, 2010 Author Report Share Posted March 16, 2010 Tack! Mvh. Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts