Jump to content

Lycklig vinnare

Bobbe cmc 2103

Recommended Posts

Jaha,typiskt,då gick den där så kallade drömvinsten till någon stackare i Skåne.

Jag har ju planerat så mycket med dom slantarna,tänkte att det kanske skulle räcka att gå ner på halvtid,fixa lite med hobbybilen,en Ålandskryssning kanske?

Nåja,hoppas vinnaren får ett bra liv,och att 215 miljoner räcker ett tag.....

suck...jag som planerat så mycket.

Se det från den ljusa sidan, ni hade nog bara blivit olyckliga. En kille i Houston, TX

vann 42 miljoner dollar på lotto i årliga utbetalningar om ca 1.65 miljoner per år och han blev som tokig. Började ge folk pengar han inte kände, köpte en massa som han inte behövde och till slut spenderade han mer per år än vad som kom in av vinsten. Blev tvungen att casha in

resten av vinsten för en struntsumma. Frun lämnade honom och han slutade med att ta sitt

liv. Sensmoral, pengar du inte jobbat för är inte dina.

Mvh Bosse

Det finns flera undersökningar som visar på att storvinster har gjort folk olyckliga i det långa loppet. Fast jag provar gärna att vinna 214 miljoner och för se om pengarna gör mig ledsen.

Med 214 milijoner på banken hade jag kunnat leva med att vara

lite olycklig !!!! :?

Skulle man vinna så mycket pengar, får man inte vara ifred för då kommer folk från alla håll för tigga av nye miljonären samt utger sig vara en *gammal god vän*. Ett fett konto kan ställa till det för en.

Ser inte varför tiggare skulle bli något problem. Man köper sig ju skydd. :--

Jag vann på lotto i helgen

yes

24kr

Liknar de vinster jag brukade ha när jag spelade på en andel på hästar i vintras :)

Farmorn tjöta om att hon låg så bra till på plussidan med andelen, och när man spelade själv hela hösten o vintern så blev det alldrig mer än 140kr (Men så betalade man alltid 150kr/veckan för att vara med) :problem:

Dock hade jag gärna testat att ha över 240 mille på kontot, om inte annat hade nog sambon varit glad. :lol:

Men vet inte riktigt, man ser ju på personer som t.ex. Anna Anka hur de är när de inte haft en "inkomst" på mindre än miljoner. Vart lite kul när jag kika på "Hollywoodfruar" igår när hon körde förbi 99cent affären och kommentera "Hade jag behövt handla där hade jag hellre tatt livet av mig". Hehe vissa är för dumma :--

Skulle man vinna så mycket pengar, får man inte vara ifred för då kommer folk från alla håll för tigga av nye miljonären samt utger sig vara en *gammal god vän*. Ett fett konto kan ställa till det för en.

Ser inte varför tiggare skulle bli något problem. Man köper sig ju skydd. :--

Skydd som tex livvakter eller torpeder? ;)