Daniel Linde January 10, 2011 Report January 10, 2011 Ja då så. Tillslut kom man fram till High CHaparral så man kunde boka. Satt med dubbla telefoner på återuppringning. Någon mer som va ute i god tid?Ska bli riktigt skoj!Danne Citera
matsberg January 10, 2011 Report January 10, 2011 Hej Linde.Vad har du bokat för stuga? Åker du ner på Torsdag eller Fredag?/Mats Citera
BHE January 10, 2011 Report January 10, 2011 Från norra delen av landet har jag lyckats komma fram och göra en bokning, Vagnsborgen blev det. Hon som tog emot beställningen sa att det varit bra fart på bokningen denna första möjliga dag. Citera
Daniel Linde January 10, 2011 Author Report January 10, 2011 Hej Linde.Vad har du bokat för stuga? Åker du ner på Torsdag eller Fredag?/MatsGuldbyn. Åker på fredag osäker på tid dock. Beror lite på sambon jobbar o kan nog inte gå tidigare. Citera
lamajo January 10, 2011 Report January 10, 2011 Vart en stuga i Vagnsborgen, fredag till söndag Citera
Gtttggg January 10, 2011 Report January 10, 2011 Synd att endast en person tar emot bokningarna på HC för vad jag har läst på Lindes inlägg bla, måste det varit rena *guldrusningen*under måndagen.Det borde även varit ett klockslag på hur senast man kan boka under dagen, inte bara på morgonen. Jag missade bokningen med ynka 5 minuter.Till er övriga som inte har bokat än, är det kl 8-17 som gäller. Citera
Daniel Linde January 10, 2011 Author Report January 10, 2011 Synd att endast en person tar emot bokningarna på HC för vad jag har läst på Lindes inlägg bla, måste det varit rena *guldrusningen*under måndagen.Det borde även varit ett klockslag på hur senast man kan boka under dagen, inte bara på morgonen. Jag missade bokningen med ynka 5 minuter.Till er övriga som inte har bokat än, är det kl 8-17 som gäller.guldrusch va det lätt! Dom trodde jag va börsmäklare på jobbet. Ringde i båda lurarna samtidigt. Ibland kom jag fram och då kom jag till nån(olika varje gång), alla skulle koppla mig till receptionen som hade hant om detta. Tog 5 sek, Nä tyvärr det är upptaget! Kan du ringa igen om en liten stund. Ja visst sa jag. Och fortsatte i lur nummer två.Man har ju ett jobb att sköta oxå Men du försökte ringa hela dagen idag då eller Robban1? Trist iaf Citera
Gtttggg January 10, 2011 Report January 10, 2011 Nej, jag försökte bara en gång. Inte under dagen... Citera
bb January 10, 2011 Report January 10, 2011 samma här pöjkar vagnsborgen vart det hoppas det blir vår snart så vi får göra lakritsremmar igen Citera
Ove B January 10, 2011 Report January 10, 2011 Det är så häftigt att man äntlingen är i gång med Sommarträffen har väntat sedan första infot kom ut och nu kan man äntligen boka. På andra försöket kom vi fram så nu har vi bokat boendet i Guldbyn för tiden Fredag till Söndag. Ha en fortsatt bra vinter. Vi ses när våren kommer och då vi äntligen kan ta ut våra Mussar./Ove o Gittan Citera
Gtttggg January 11, 2011 Report January 11, 2011 Idag gjorde jag nytt försök och kom fram direkt utan dröjsmål så jag kunde boka. Skulle blivit 2-bädds-sviten men de var redan upptagna så det blev 2-bäddsrummet istället. Va fasen, bättre än inget alls. Tråkigt att muggen är i korridoren bara. Citera
Daniel Linde January 13, 2011 Author Report January 13, 2011 Nu har dom ju tom telefonkö Med musik o hela grejen hehe// Danne Citera
killian January 13, 2011 Report January 13, 2011 Jag bokade så fort det gick, det går alldeles utmärkt att göra det på nätet så man slipper telefonkön.Det blev en stuga på campingen det är lite billigare men då får man stå i kön till gemensamma duschen som om man var i ett koncentrationsläger. ; Åker upp redan på torsdagen så jag kan se när ni övriga rullar in. Citera
Pelle cmc 375 January 13, 2011 Report January 13, 2011 Någon som tänker campa? Jag tänkte dra ner husvagnen, men vill ju helst inte bli själv på campingen! Citera
CMC-49 January 13, 2011 Report January 13, 2011 Ska boka camping plats fredag lördag natt..Blev Camping stuga istället fre lör natt så slipper man asa på tältet. Citera
roine January 13, 2011 Report January 13, 2011 Gick det att boka "Mustangpaketet" via internet?? Dvs Mussepris på mat och boende? Vi har blivit tillsagda att allt måste beställas via telefonGunprojektgruppen Citera
Peter_G January 14, 2011 Report January 14, 2011 Stuga bokad fick bara en 4-bädds stuga men skulle behöva 6-bäddar. Planen är att åka från stockholm på Torsdag. Det blir fullt i bilen barnen ville följa med och då även frun. Detta skall bli kul! Citera
awikst January 14, 2011 Report January 14, 2011 Fick tag på sista stugan i " Guldbyn" Verkar vara ordentligt riv efter boende.// Anders Citera
Peter M January 14, 2011 Report January 14, 2011 Hej! bokat i dag, fanns endast 2 bäddrum & campingstugor kvar resten fullbokat!Peter Citera
Gtttggg January 14, 2011 Report January 14, 2011 Det var snabba ryck att fylla upp merparten av boendet bara på första veckan. Citera
Palle W January 14, 2011 Report January 14, 2011 Det var snabba ryck att fylla upp merparten av boendet bara på första veckan.Fel konstaterande, det finns massor med boende kvar, bla campingstugor. Det som är slut är Guldbyn, ca 40 stugor. Citera
Bjorsa January 15, 2011 Report January 15, 2011 Klart vi Campar jag tar med Husbilen där finns allt jag behöver Citera
Peter M January 15, 2011 Report January 15, 2011 Fel konstaterande, det finns massor med boende kvar, bla campingstugor. Det som är slut är Guldbyn, ca 40 stugor.När jag ringde fanns det bara 2 bäddrum & campingstugor (camping fanns) Guldbyn,Stugbyn,Vangsborgen fullbokat. Hotellet fanns bara 2 bäddsrum kvarPeter Citera
Recommended Posts