Jump to content

XBOX 360 och spel ämnen


BUSET

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har faktist missat denna tråd helt o hållet, dock har jag inte varit här inne alls...

Sitter också och lirar på en Xbox med kinect.

De spel man brukar spela är: Forza 3, Duke Nukem, Kinect sports, Rise of nightmares, m.m.

Ni som vill kan lägga in RazorV8 på Xboxen

Link to comment
Share on other sites

Har faktist missat denna tråd helt o hållet, dock har jag inte varit här inne alls...

Sitter också och lirar på en Xbox med kinect.

De spel man brukar spela är: Forza 3, Duke Nukem, Kinect sports, Rise of nightmares, m.m.

Ni som vill kan lägga in RazorV8 på Xboxen

Kinect Sports spelar jag oxå! Hur roligt som helst! Tänkte införskaffa Sport Second Period som kommer snart.

Favoritgrenarna är pingis och bowling!

Jag addar dig, kanske vi möts någon gång :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

hur går det med er som beta spelar online? det är endast på PS3 om jag har rätt för mig?

hör gärna lite input från battlefield världen he he...det närmar sig med stormsteg!

funderar på att spela lite RAGE sålänge,någon som testat det? :)

Link to comment
Share on other sites

hur går det med er som beta spelar online? det är endast på PS3 om jag har rätt för mig?

hör gärna lite input från battlefield världen he he...det närmar sig med stormsteg!

funderar på att spela lite RAGE sålänge,någon som testat det? :)

Jodå tyvärr har jag inte spelat så mycket!

Tiden har inte funnits! :(

Dessutom är jag inget större fan utav Rush mode vilket är den enda speltypen man fick lira i Betan.

Betan var öppen för alla konsoler, 360, PS3 och PC.

Betan stänger idag någon gång. Sen är det bara att vänta.

Jag tycker spelet värkar grymt fräscht! Bättre grafik såklart, med mer prylar att gömma sig bakom, springa igenom hoppa över osv.

Spelkänslan är något bättre än i 2an. Det är nu ännu viktigare att du spelar som ett lag för att få ut maximalt med poäng.

Den nya statistiktjänsten är väldigt smidig, med egna Platoons, integrerad chattjänst osv.

Det finns här: http://battlelog.battlefield.com - verkar dock vara nerstängd nu, tror dom stängt igen betan redan.

Så nu är det bara att vänta, så man får spela Conquest! :)

Link to comment
Share on other sites

Hej njaa spelat betan 2 timmar men väntar på riktiga spelet inte roligt att spela samma bana hela tiden

blir säkert grym grafik och massor av spelglädje när spelet är färdigt

lirar lite badcompany2 så länge hinner nog inte till rank 50 är nu på 42 ha ha

ha de bra / steff

Link to comment
Share on other sites

fan va sne jag blir...

såg att crysis console var ute nu o blev överlycklig! sen ser jag att det bara e download o jag har varken live eller fattar hur det funkar!? ja jag vet,hur fan gammal är jag...men jag har aldrig varit intresserad av live spel (är en av få...) :(

någon som kan bränna? he he..fast då måste man chippa o så var man där igen grrr

Link to comment
Share on other sites

Tjabba sitter just nu och laddar ner betan bf 3 puu vilken tid det tar vill spela nuuuu någon som testat betan vad tycker ni ??

Hjälp ! Betan är slut ! Har redan svår abstinens och nu känns helt plötsligt BadCompany "gammalt" Bara att bita ihop i ett par veckor tills den släpps på riktigt.

Link to comment
Share on other sites

Jodå tyvärr har jag inte spelat så mycket!

Tiden har inte funnits! :(

Dessutom är jag inget större fan utav Rush mode vilket är den enda speltypen man fick lira i Betan.

Betan var öppen för alla konsoler, 360, PS3 och PC.

Betan stänger idag någon gång. Sen är det bara att vänta.

Jag tycker spelet värkar grymt fräscht! Bättre grafik såklart, med mer prylar att gömma sig bakom, springa igenom hoppa över osv.

Spelkänslan är något bättre än i 2an. Det är nu ännu viktigare att du spelar som ett lag för att få ut maximalt med poäng.

Den nya statistiktjänsten är väldigt smidig, med egna Platoons, integrerad chattjänst osv.

Det finns här: http://battlelog.battlefield.com - verkar dock vara nerstängd nu, tror dom stängt igen betan redan.

Så nu är det bara att vänta, så man får spela Conquest! :)

Dom släppte en Conquest bana dom sista dagarna på betan, den var grym.

Link to comment
Share on other sites

Det va som tusan.. Men det va bara på PC va? Caspian Border?

Nä nu loggar jag in på krysslådan o avverkar lite BC2 :)

Precis så var det. Kartan var stor så även fast det var 64 spelare så levde man mer än 10 sekunder(till skillnad från Rush banan)

Link to comment
Share on other sites

Precis så var det. Kartan var stor så även fast det var 64 spelare så levde man mer än 10 sekunder(till skillnad från Rush banan)

hehe fint :)

Jag prövade faktiskt några omgångar på PC på Metro banan.

Det va riktigt fräscht o spela på PCn och grafiken va många gånger bättre.

Men Xbox får det bli så man kan spela med alla vänner :)

Link to comment
Share on other sites

Jag kör en röd Mustang både IRL och på Forza 2, det är lika dålig väghållning i spelet som i verkligheten. Fort som fan rakt fram ,men när det svänger gäller det att stå på hejdarna rejält.

Link to comment
Share on other sites

Testade BF3 open Beta på PS3an. Grymt besviken på grafiken. För att få ut maximalt så är det nog bara en värstingdator som gäller :-(

På Xboxet så va ju grafiken snyggare iaf, men inte alls som på PC prövade som sagt där också!

Det va grymt på PC!!!

Kan mycket väl bli så att jag kommer spela både på PC och krysslåda. :)

Hursom så packas mitt spel just nu och skickas nog mån-tisdag... Game verkar ligga långt fram i tiden! :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...