Per Berglund March 1, 2011 Report March 1, 2011 Ja va fan säger man om amerikaner och det dom hittar på??Nu har det brunnit ihop totalt i hjärnhalvorna! http://www.youtube.com/watch?v=7NsOd2lOG2Q&feature=related Citera
nafets March 1, 2011 Report March 1, 2011 Och jag som tycker att 20" med lakritsremmar på gammeljänkare ser för jävligt ut. Vad kommer dom med härnest? gocarthjul kaske. Citera
BHE March 1, 2011 Report March 1, 2011 Oj så hemskt, får man verkligen spöka ut bilar på detta sätt? Eller har jag en föråldrad syn på bilar, linjer, känsla och mekanik...? Citera
bosewallius March 2, 2011 Report March 2, 2011 Unga killar i minoritetskommunerna gör allt för att imponera på brudarna och vem kan säga att maninte är lite avundsjuk, inte jag i alla fall. Har med åldern och göra och jag kommer ihåg hur min OpelKapitän 60-a såg ut 1966. Skulle inte satt mig i den idag.Mvh Bosse CMC 342 Citera
Recommended Posts