akwiesla August 16, 2011 Report August 16, 2011 Hej !Jag håller på och renoverar min Mustang HT 68 och saknar både vindruta och bakruta.Var kan man hitta såna till ett vettigt pris ?Jag behöver också nya sidorutor, dom är ganska repiga.Ska jag skicka efter från Usa eller finns det till vettigt pris i Sverige ?Tacksam för tips.mvh Åke Citera
Per Berglund August 16, 2011 Report August 16, 2011 Det är väll enklast om du går till glasmästaren eftersom han ändå ska montera.Slipper du bekymmer ifall nått går galet i frakt Citera
laxkungen August 19, 2011 Report August 19, 2011 Hej !Jag håller på och renoverar min Mustang HT 68 och saknar både vindruta och bakruta.Var kan man hitta såna till ett vettigt pris ?Jag behöver också nya sidorutor, dom är ganska repiga.Ska jag skicka efter från Usa eller finns det till vettigt pris i Sverige ?Tacksam för tips.mvh ÅkeHej Åke!Jag har en helt ny inplastad vindruta till min 66:a som jag inte har användning för. Om den passar till din 68 så är den till salu. Citera
Johnny Ahlberg August 23, 2011 Report August 23, 2011 HejHar begagnade sidorutor till din bil,är du intresserad kan jag kolla skicket närmare,bra pris MVH Johnny CMC172 Citera
mnilsson August 24, 2011 Report August 24, 2011 Kan rekommendera Veterania om du vill ha ny ruta. Osäker på om de även har bakrutor.//Mats Citera
Miximan November 4, 2012 Report November 4, 2012 Tjena, du har knappast den rutan kvar idag...eller?Mvh/M Citera
Recommended Posts