Jump to content

Efterlyser liknande säten.


Recommended Posts

Jag satt igår kväll och kollade lite på ebay och hittade ett par säten som jag verkligen skulle vilja ha i min -69.

Och priset var inte så farligt heller, men det var däremot frakten, den var 400% dyrare än själva sätena.

Så det var ju bara att glömma direkt. :(

Så jag undrar nu om någon möjligen sett dessa eller liknande nånstans i Sverige som man kan köpa.

Eller har en bra ide på frakt så man kan ta hem från USA.

post-2223-144839160383_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Du kan ju kolla med Målefors International. (www.arizonaclassic.com) och jämföra deras priser med Jetcarrier som Macke tipsade om. Det blir nog inte superbilligt men om det var den leverantör jag hittade på Ebay kostade stolar 190 + inrikes frakt 120 totalt ca Us$ 310 så jag skulle gissa på 450 dollar till sverige inklusive moms, tull och frakt = ca. 3000sek. Vi har använt dom ibland och det ibland några månader innan de är hemma eftersom prylarna delar plats i container med bilar som säljs till sverige men priserna brukar vara jättebra. Sarah har hand om försäljning av delar. Tel. nr. och mail adress finns på hemsidan.

Mvh. Mats

CMC 2089

Link to comment
Share on other sites

Du kan också kolla med GT-shipping och kanske få hem stolarna i en bilcontainer som de skeppar. Har gjort det med en NOS tröskel som jag köpte på ebay...säljaren skickade till GT shippings depå och där packades den i container.

GT finns i Hälsingborg så sen får man lösa frakten därifrån..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nu är stolar beställda och får hjälp av en kille på forumet som hade plats över i en container :)

Återkom när du fått dom. Vi vill höra hur dom är! Dom var ju skitbilliga!

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...