Jump to content

Vi pratar smartamobiler! Android, iPhone, Windows Phone


Daniel Linde

Vilken smartphone har du?  

91 members have voted

  1. 1. Vilken smartphone har du?

    • iPhone
      32
    • Android
      50
    • Windows Phone
      1
    • Symbian (Nokia)
      5
    • Annan Smartphone
      3


Recommended Posts

  • Replies 235
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Liksom jag väntar på att Win-telefonerna ska utvecklas gynnsamt.

Förväntningarna på iPhone 5 är så skyhöga, att det möjligtvis kommer att bli en besvikelse.

Hursomhaver... kör just nu iPhone 4s, och kan inte föreställa en situation som fick mej att byta till annat.

- tills behovet ändrar eller tills det kommer en lur jag gillar mer.

Smaken är ju delad som b.....

Ja det är tur att smaken er delad, annars skulle alla bo i lika hus o åka lika bilar m.m. Å så skulle det ju bara finnas en mobil tillverkare ju?

Link to comment
Share on other sites

Windows Mobile må vara hur bra som helst, men JÖSSES VILKA KLÅPARE:

http://www.bloomberg.com/news/2012-06-25/nokia-drops-on-microsoft-system-decision-helsinki-mover.html

Vi diskuterade detta idag på jobbet.

Jag va övertygad om att nya tex 900 skulle vara redo för uppgradering, men icke.

Så någon sådan blir det inte.

Slipper jag fundera iof ;)

Link to comment
Share on other sites

Va ni än gör så köp inte Motorola Dufy, Med det så kallade Gorillaglassett som ska vara så bra bara skit, tål mindre denna telefon, jag har en sådan och en gammal Nokia, jag har haft Nokian i 1år längre, har haft telefonerna tillsammans o Nokian har typ max 4 repor medan Motorolan har flera tusen små repor? O när man ringer eller skickar Mail till 3 (Hi3G Holdings AB) så säger dom att det har vi aldrig sagt? eller lovat? Skitsnack det var ju pga detta som jag köpte den? Bara skit Med 3 (Hi3G Holdings AB) och Motorola.

Link to comment
Share on other sites

Någon som vet hur man tar bort facebook från en android?

Plågas av ständiga uppdateringar av olika appar och skulle en gång för alla vilja bli av med facebook på mobilen, alltså ta bort appen fullständigt!

Har annat och göra på mobilen än att leka på facebook..

Finns ej installerad i S3!

Inget jag ser iallafall trots jag letat..kanske gömmer sig?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Dom där rackarns plattorna är rätt användbara. Har själv, tro det eller ej en iPad, och det är knappt jag får låna den för det ska surfas, spelas (ja det är nöje :-) ), mailas och jag vet inte vad. Det är först med surfplattan som jag fått familjens bättre hälft att använda GPS-mjukvara o s v, o s v. Den ersätter i mångt och mycket den bärbara datorn för det vardagliga slösurfet (läs: kolla Blocket), men personligen tycker jag fortfarande att de ligger lite för högt i pris ställt i relation till vad den används till. Samtidigt skulle jag sakna den om den bara försvann. Schizo? Jajamen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Blåser liv i tråden igen :)

Imorgon kl19 presenterar förmodligen Apple nya iPhonen :)

Ryktet säger: 4"+ skärm, längre telefon, 4G worldwide, bättre batteri, A6 processor med 6 kärnor.

Spännande iaf...

:)

Det var futtigt!:thumbdown:

Jag trodde den skulle komma med inbyggd kaffebryggare samt möjlighet att fjärrstyra fruntimmer från jobbet!

Samsung har ju redan barnpassnings"app" som klarar 5 ungar med 100meters räckvidd

DÅLIGT!

Link to comment
Share on other sites

Och i Nokias och Samsungs huvudkontor sitter man med skräcken i halsen och s***en i byxorna.....

Förmodligen på grund av att man undrar vem Apple ska stämma den här gången för att ha lanserat något innan man fick ut det på iPhonen.... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Om inte den förb... fejsbooksfunktionen i iOS 6 går att stänga av, blir det ingen 5:a för min del. Det är sant som det är sagt. Det tramset kan hålla till på androidlurar.

Välkommen in i antifacebookgänget.

Jag tröttnade på min krånglande SonyEricsson Xperia mini pro som bara höll på att göra sim inaktivt efter uppgradering till 4.0 och köpte en Samsung istället.

Valet av telefon styrdes till en viss del av hur stor apparat som ryms i mobilfickan på arbetsbyxorna. S3 fick inte plats så det fick bli en beprövad S2, något jag inte har ångrat en sekund. Bra skärm, hänger sig inte, bra ljud ( till skillnad från Xperian som lät skit i högtalaren ), mailen funkar som jag vill, ja det är väl det jag använder mobilen till och det gör den bra.

Link to comment
Share on other sites

Nja Jag blev inte imponerad av Iphone 5,s presentation. Dessutom inte bättre mottagning än de tidigare. Vilket jag är beroende av. Samsungs flaggskepp leder fortfarande. Väntar nu på LG,s nya som presenteras i veckan, innan jag bestämmer mig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...