Jump to content

Ny


Recommended Posts

Hej!

Jag äger ingen Mustang, äger faktiskt inte ens en bil. Men min drömbil är en Mustang Fastback från -65 och en vacker dag ska den drömmen besannas.

Först på tur står en tatuering där loggan är en central del.

Åker gärna med på en tur om du har en Fastback och finns i Sthlm.

Jag skriver bland annat på bloggen www.lillagumman.se om teknik och fordon.

Åsa

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jag äger ingen Mustang, äger faktiskt inte ens en bil. Men min drömbil är en Mustang Fastback från -65 och en vacker dag ska den drömmen besannas.

Först på tur står en tatuering där loggan är en central del.

Åker gärna med på en tur om du har en Fastback och finns i Sthlm.

Jag skriver bland annat på bloggen www.lillagumman.se om teknik och fordon.

Åsa

Välkommen säger jag också! :D

Vi behöver fler tjejjer i klubben! ;) Vi har faktiskt rätt många tjejjer i vår region Västerbotten,

men i landet är det inte så många. Ta gärna kontakt med Alexandra i Sally-klubben, hon kommer

att bli överförtjust över ditt intresse. Det är ju jag också förstås, men om du vill träffa andra

tjejjer i klubben, så är hon rätt kontakt. Och som sagt, ägande är inte ett krav, men intresse är!

(Och om du kan, försök att få följa med någon ifrån Stockholmstrakten upp till träffen i Arjeplog.

Då kommer du att se vilken UNDERBAR klubb vi är!)

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jag funderar på båda faktiskt. Trots att jag nekade den vita först. Jag vill gärna titta på och testa några innan jag bestämmer mig och jag vill nog ändå inte avfärda någon i detta skede. Jag älskade den turkosa färgen btw.. som min syster hatade :-)

Var fanns de sa du?

Åsa

Funderade du ngt på den där Turqoisa fastbacken som jag skickade bilder på? Den är ju iaf i närheten.
Link to comment
Share on other sites

Kul att du blivit medlem! Det börjar dyka upp en del mustanger på blocket nu. De flesta tyvärr till rena fantasipriser. Bl. a. ett vrak utan motor för 90.000 kr. Man tar sig för pannan.........

Link to comment
Share on other sites

Hahahahaa.. Ska försöka göra ett bra köp!

Kul att du blivit medlem! Det börjar dyka upp en del mustanger på blocket nu. De flesta tyvärr till rena fantasipriser. Bl. a. ett vrak utan motor för 90.000 kr. Man tar sig för pannan.........
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...