PeterF November 5, 2012 Report November 5, 2012 Hur i hela Hela helv&%¤%/&/(/ får man ut axlarna får diffen? har lossat dom fyra muttrarna längst ut vid bromsarna, testat lite med slaghammare... sitter som berget. Vad har jag missat?mvh Peter Citera
Per Berglund November 5, 2012 Report November 5, 2012 Du ska inte testa lite med slaghammare utan MYCKET!!!Bara banka på!! Kan sitta hårt som fan så häng på mera vikt på hammaren bara. Citera
PeterF November 5, 2012 Author Report November 5, 2012 Du ska inte testa lite med slaghammare utan MYCKET!!!Bara banka på!!Kan sitta hårt som fan så häng på mera vikt på hammaren bara.aha.... ska bygga ihop en redig klump till slaghammare ikväll då. Vik hädan ta mig faen... axeljäfvel. Citera
JanneJ November 5, 2012 Report November 5, 2012 Jag använder hjulet när det jäklas, låt muttrarna vara påskruvade några få varv och använd hjulet som slaghammare. Var försiktig med gängorna bara. Citera
mhdin November 5, 2012 Report November 5, 2012 Det krävs en redig rackare jag köpte en den raknade men axeln blev kvar sen fick jag låna en större modell som skruvades fast.Ett redigt slag o. axeln for iväg som en projektil. Citera
PeterF November 6, 2012 Author Report November 6, 2012 va fan.... jag har bankat som en tok nu. kommer att ha värsta träningsvärken imorgon. Inte en mm axel har kommit. Testade däckvarianten också utan resultat. MEN imorgon ska jag bygga en räserstor glidhammare och de vore väl fan om det inte ska funka då. "Sliddjuret" som vi har till granne kom in runt 01.30 och undrade va fan jag pysslade med. Citera
jabba November 7, 2012 Report November 7, 2012 Hehe....Kommer inte ihåg att mina satt så hårt!!!!Bara att kämpa på....slipper gå på gymmet ju :-) Citera
björn andersson November 10, 2012 Report November 10, 2012 Hej när du skall dra ut axlarna så brukar det underlätta om man lyfter med en domkraft under klumpen då brukar spänningen släppa.Björn Citera
Camilla Ljungkvist November 10, 2012 Report November 10, 2012 Jag brukar värma på axelröret...funkat för mig. Citera
PeterF November 10, 2012 Author Report November 10, 2012 :clap:Bara en kvar,Joodåsåatttee.... Imorrn är andra sidan som gäller efter tajjandet med slaghammare så har världens största självbefläckelse muskel infunnit sig Citera
PeterF November 10, 2012 Author Report November 10, 2012 Jag brukar värma på axelröret...funkat för mig.Jo. Det underlättar nog. Men bakaxeln är lackad, vill inte bränna sönder den. Citera
PeterF February 8, 2013 Author Report February 8, 2013 Hur gick det?Jodå det löste sig.Tillverkade en modell större slaghammare, det svarade lite bättre med en glidklump på nästan 4 kilo. Citera
Anders Lindström February 8, 2013 Report February 8, 2013 Jodå det löste sig.Tillverkade en modell större slaghammare, det svarade lite bättre med en glidklump på nästan 4 kilo. Toppen Peter! Fick lära mig det redan som liten att går det inte med lite våld så funkar det med mer ... Citera
PeterF February 9, 2013 Author Report February 9, 2013 Toppen Peter! Fick lära mig det redan som liten att går det inte med lite våld så funkar det med mer ... Ligger nåt i det du säger Citera
Recommended Posts