ahnmarker August 18, 2016 Report August 18, 2016 11 timmar sedan, Daniel L said: Om jag skulle byta stereon idag så hade jag stoppat i en Pioneer med CarPlay. Exempelvis denna: http://www.pioneer-car.eu/se/sv/products/sph-da120 Kostar drygt 4500kr. // Danne Hade den haft CD spelare också hade jag köpt direkt :) Men jag håller med dig angående CarPlay Citera
Daniel Linde August 18, 2016 Report August 18, 2016 21 minuter sedan, ahnmarker said: Hade den haft CD spelare också hade jag köpt direkt :) Men jag håller med dig angående CarPlay Hehe CD? Är det något man kan äta? :) Citera
monkeyman August 19, 2016 Report August 19, 2016 On 8/17/2016 at 22:43, Daniel L said: Om jag skulle byta stereon idag så hade jag stoppat i en Pioneer med CarPlay. Exempelvis denna: http://www.pioneer-car.eu/se/sv/products/sph-da120 Kostar drygt 4500kr. // Danne Den har jag haft, ren dynga! Carplay låter fint i teorin, men fungerar bara med vissa av Apple godkända appar... Tex bara deras egen navigering och ett fåtal andra. Kanske har kommit fler appar med carplaystöd nu, men när jag hade den för 1 år sedan så var det inte många. 1 Citera
Daniel Linde August 19, 2016 Report August 19, 2016 14 minuter sedan, monkeyman said: Den har jag haft, ren dynga! Carplay låter fint i teorin, men fungerar bara med vissa av Apple godkända appar... Tex bara deras egen navigering och ett fåtal andra. Kanske har kommit fler appar med carplaystöd nu, men när jag hade den för 1 år sedan så var det inte många. Ok. Viktigaste för mig i appväg är att Waze fungerar. Och det gjorde det tydligen inte ännu efter en Googling. Men kanske kommer iom IOS10. Sen vill man så klart att Spotify, Mail, Safari, Meddelanden och Telefon skall fungera. Plus är såklart om Facebook och Messenger fungerar också, men det är mest en bonus. Citera
Recommended Posts