MarSa September 23, 2013 Report September 23, 2013 Tiden springer i väg och snart är vi inne på år 2014. För oss som inte har möjligheten, eller viljan, att åka över till USA och fira undrar jag nu om det kommer arrangeras något firande i Sverige? Genom klubben centralt?... eller regionalt i länen?Någon som vet? Citera
MarSa September 25, 2013 Author Report September 25, 2013 Tack!! Är bra att veta för en som måste planera semestern flera månader i förväg...:/Någon som vet vad som "står på programmet"? Något boende som kan rekommenderas? Citera
NackaBosse September 25, 2013 Report September 25, 2013 Jag tror Mustangklubben har förbokat hela anläggningen med boende och allt. Citera
pools September 28, 2013 Report September 28, 2013 Jag tror Mustangklubben har förbokat hela anläggningen med boende och allt.Helt riktigt! Kolla bara på hemsidans info om detta.Stort party 1-3 augusti! Det här kommer att bli skitkul! Och vi kommer att bli MÅNGA bilar, kanske 250 eller fler?Mvh.P-O Citera
mhdin September 28, 2013 Report September 28, 2013 Helt riktigt! Kolla bara på hemsidans info om detta.Stort party 1-3 augusti! Det här kommer att bli skitkul! Och vi kommer att bli MÅNGA bilar, kanske 250 eller fler?Mvh.P-OVart finns hemsidan då? Citera
pools September 28, 2013 Report September 28, 2013 Förlåt, jag menade bara klubbens hemsida, den som vi är på nu.Det kommer uppdateringar. Men spikat är att det blir STORT PARTY i Sälenden 1-3 augusti. Och som jag sagt tidigare, vi skulle bli besvikna om detblir mindre än 250 bilar!Så, välkomna till Sälen 1-3 augusti! Det kommer att bli skitkul!:DMvh.P-O Citera
mhdin September 28, 2013 Report September 28, 2013 Aha, satt o. letade men hittade inget, Hoppas det blir mer bilar än High Chapparall, det var många. Citera
NackaBosse September 29, 2013 Report September 29, 2013 Du kan ju titta på Experiums egen hemsida så länge, så vet du var vi kommer att vara.http://www.skistar.com/experium/ Citera
Johan61 January 29, 2014 Report January 29, 2014 Väntar med spänning på information och program om vårt "svenska" jubileum Läste den 23/10 här på sidan att mer information skulle komma innan årsskiftet men har inte hittat något... Citera
Daniel Linde January 29, 2014 Report January 29, 2014 Väntar med spänning på information och program om vårt "svenska" jubileum Läste den 23/10 här på sidan att mer information skulle komma innan årsskiftet men har inte hittat något...I senaste MF #4-2013 fanns info om Sälen. Den kom i december.//Danne Citera
Johan61 January 30, 2014 Report January 30, 2014 I senaste MF #4-2013 fanns info om Sälen. Den kom i december.//DanneJo Daniel, det har jag sett Men där står det att det är ett preliminärt program och att detaljplaneringen ej är klar vid tryckningen.Finns heller ingen prisindikation på vad kalaset kostar om man vill delta.../Johan Citera
turbo57 January 30, 2014 Report January 30, 2014 Bra att det inte är bara jag som har betänkligheter om prisbild:confused:/Leif (Vill inte gärna pantsätta Musse) Citera
MarSa February 3, 2014 Author Report February 3, 2014 En liten fundering... Kommer alla som vill att får boende på anläggningen i Sälen eller ska man säkra upp med egen bokning i närområdet?? Någon som vet hur många rum/stugor som finns till förfogande för klubben?? Är det först till kvarn som gäller när det blir bokningsdags? Citera
roine February 4, 2014 Report February 4, 2014 En liten fundering... Kommer alla som vill att får boende på anläggningen i Sälen eller ska man säkra upp med egen bokning i närområdet?? Någon som vet hur många rum/stugor som finns till förfogande för klubben?? Är det först till kvarn som gäller när det blir bokningsdags?Man har lagt beslag på hela anläggningen vad jag förstår, så det finns plats för alla Citera
Bossew58 February 24, 2014 Report February 24, 2014 Hur blev det med jubileumsmiddagen på torsdagskvällen innan Elmiamässan i Jönköping. Jag svarade visserligen någon dag för sent på mailfrågan, men vad hände sedan? Är det någon som kan informera?bossew Falkenberg Citera
Daniel Linde February 24, 2014 Report February 24, 2014 (redigerad) Hej, allt är lugnt.Det var bara en intresseanmälan.Som jag förstått kommer anmälningsuppgifterna om någon vecka.Kommer gå ut både här och via mail till alla medlemmarna.Kommer bli helfestligt!//DanneEdit: hur fan stavar jag lugnt egentligen.. Haha Ändrade %s av %s (%s) Citera
Bossew58 February 24, 2014 Report February 24, 2014 Låter strålande, med härligt vårväder, solsken och medvind kan de bli en härlig åktur med "mussen" från västkusten upp till Jönköping. Hoppas det blir något tips på boende i den kommande informationen!Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Daniel Linde February 24, 2014 Report February 24, 2014 Låter strålande, med härligt vårväder, solsken och medvind kan de bli en härlig åktur med "mussen" från västkusten upp till Jönköping. Hoppas det blir något tips på boende i den kommande informationen!Sent from my iPhone using TapatalkDet kommer det att göra.//D Citera
MarSa February 25, 2014 Author Report February 25, 2014 Hej, allt är lugnt.Det var bara en intresseanmälan.Som jag förstått kommer anmälningsuppgifterna om någon vecka.Kommer gå ut både här och via mail till alla medlemmarna.Kommer bli helfestligt!//DanneLåter bra det, Ser fram mot detta! Citera
pools February 28, 2014 Report February 28, 2014 ...Edit: hur fan stavar jag lugnt egentligen.. Haha Korrekt! Du var med på svensklektionerna ser jag. Rätt stavat skulle din lärare sagt. Mvh.P-O Citera
Daniel Linde February 28, 2014 Report February 28, 2014 ...Edit: hur fan stavar jag lugnt egentligen.. Haha Korrekt! Du var med på svensklektionerna ser jag. Rätt stavat skulle din lärare sagt. Mvh.P-OP-O, det var efter att jag ändrat Citera
Daniel Linde February 28, 2014 Report February 28, 2014 Imorgon klockan 10:00 kommer anmälningsinformation för Jubileumsmiddagen att publiceras på vår startsida.Begränsat antal platser, så dröj inte för länge med din anmälan.// Danne Citera
TOPPLESS March 11, 2014 Report March 11, 2014 Finns det platser kvar till jubileumsmiddan den 17/4 ? Citera
Recommended Posts