Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum - Classic Mustang Club Sweden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Något firande i Sverige?

Featured Replies

Tiden springer i väg och snart är vi inne på år 2014.

För oss som inte har möjligheten, eller viljan, att åka över till USA och fira undrar jag nu om det kommer arrangeras något firande i Sverige? Genom klubben centralt?... eller regionalt i länen?

Någon som vet?:confused:

  • Author

Tack!! Är bra att veta för en som måste planera semestern flera månader i förväg...:/

Någon som vet vad som "står på programmet"?:) Något boende som kan rekommenderas?

Jag tror Mustangklubben har förbokat hela anläggningen med boende och allt.

Jag tror Mustangklubben har förbokat hela anläggningen med boende och allt.

Helt riktigt! Kolla bara på hemsidans info om detta.

Stort party 1-3 augusti!:D Det här kommer att bli skitkul! Och vi kommer att bli MÅNGA bilar, kanske 250 eller fler?:clap:

Mvh.

P-O

Helt riktigt! Kolla bara på hemsidans info om detta.

Stort party 1-3 augusti!:D Det här kommer att bli skitkul! Och vi kommer att bli MÅNGA bilar, kanske 250 eller fler?:clap:

Mvh.

P-O

Vart finns hemsidan då?:confused:

Förlåt, jag menade bara klubbens hemsida, den som vi är på nu.

Det kommer uppdateringar. Men spikat är att det blir STORT PARTY i Sälen

den 1-3 augusti. Och som jag sagt tidigare, vi skulle bli besvikna om det

blir mindre än 250 bilar!:(

Så, välkomna till Sälen 1-3 augusti! Det kommer att bli skitkul!:P:D

Mvh.

P-O

Aha, satt o. letade men hittade inget, Hoppas det blir mer bilar än High Chapparall, det var många.:)

  • 4 months later...

Väntar med spänning på information och program om vårt "svenska" jubileum :)

Läste den 23/10 här på sidan att mer information skulle komma innan årsskiftet men har inte hittat något...

Väntar med spänning på information och program om vårt "svenska" jubileum :)

Läste den 23/10 här på sidan att mer information skulle komma innan årsskiftet men har inte hittat något...

I senaste MF #4-2013 fanns info om Sälen. Den kom i december.

//Danne

I senaste MF #4-2013 fanns info om Sälen. Den kom i december.

//Danne

Jo Daniel, det har jag sett :)

Men där står det att det är ett preliminärt program och att detaljplaneringen ej är klar vid tryckningen.

Finns heller ingen prisindikation på vad kalaset kostar om man vill delta...

/Johan

Bra att det inte är bara jag som har betänkligheter om prisbild:confused:/Leif (Vill inte gärna pantsätta Musse)

  • Author

En liten fundering... Kommer alla som vill att får boende på anläggningen i Sälen eller ska man säkra upp med egen bokning i närområdet?? Någon som vet hur många rum/stugor som finns till förfogande för klubben?? Är det först till kvarn som gäller när det blir bokningsdags?

En liten fundering... Kommer alla som vill att får boende på anläggningen i Sälen eller ska man säkra upp med egen bokning i närområdet?? Någon som vet hur många rum/stugor som finns till förfogande för klubben?? Är det först till kvarn som gäller när det blir bokningsdags?

Man har lagt beslag på hela anläggningen vad jag förstår, så det finns plats för alla

  • 3 weeks later...

Hur blev det med jubileumsmiddagen på torsdagskvällen innan Elmiamässan i Jönköping. Jag svarade visserligen någon dag för sent på mailfrågan, men vad hände sedan? Är det någon som kan informera?

bossew Falkenberg

Hej, allt är lugnt.

Det var bara en intresseanmälan.

Som jag förstått kommer anmälningsuppgifterna om någon vecka.

Kommer gå ut både här och via mail till alla medlemmarna.

Kommer bli helfestligt!

//Danne

Edit: hur fan stavar jag lugnt egentligen.. Haha :)

Ändrade %s av %s (%s)

Låter strålande, med härligt vårväder, solsken och medvind kan de bli en härlig åktur med "mussen" från västkusten upp till Jönköping. Hoppas det blir något tips på boende i den kommande informationen!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Låter strålande, med härligt vårväder, solsken och medvind kan de bli en härlig åktur med "mussen" från västkusten upp till Jönköping. Hoppas det blir något tips på boende i den kommande informationen!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det kommer det att göra.

//D

  • Author
Hej, allt är lugnt.

Det var bara en intresseanmälan.

Som jag förstått kommer anmälningsuppgifterna om någon vecka.

Kommer gå ut både här och via mail till alla medlemmarna.

Kommer bli helfestligt!

//Danne

Låter bra det, Ser fram mot detta! :):thumbup:

...Edit: hur fan stavar jag lugnt egentligen.. Haha :)

Korrekt! ;)

Du var med på svensklektionerna ser jag. Rätt stavat skulle din lärare sagt. ;)

Mvh.

P-O

...Edit: hur fan stavar jag lugnt egentligen.. Haha :)

Korrekt! ;)

Du var med på svensklektionerna ser jag. Rätt stavat skulle din lärare sagt. ;)

Mvh.

P-O

P-O, det var efter att jag ändrat :oops:

Imorgon klockan 10:00 kommer anmälningsinformation för Jubileumsmiddagen att publiceras på vår startsida.

Begränsat antal platser, så dröj inte för länge med din anmälan.

// Danne

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.