Lars A January 26, 2014 Report January 26, 2014 Köpte en 390 gt ht -68 i går. Ska väl bygga om den så den ser ut som en gt/csså har ni delar över eller har bra tipps på var man kan handla blir jag glad ! Citera
mhdin January 26, 2014 Report January 26, 2014 Det där blev bättre Lasse. Välkommen igen, en bild på pärlan är alltid välkommet.Det finns hur mycket ställen o. delar som helst... här är några.http://www.mustangsunlimited.com/Default.asp? http://vp-autoparts.se/main.aspx?guest=yeshttp://www.summitracing.com/ Citera
Anders Lindström January 26, 2014 Report January 26, 2014 Välkommen Lasse å lycka till med mussen! Citera
Lars A January 30, 2014 Author Report January 30, 2014 Så ser den ut ! Magnaflow beställt samt en del småprylar för att fixa med i vinter Citera
Andrew January 30, 2014 Report January 30, 2014 Välkommen. Köpte du den av en kille som bor i Dalarna ovanför Rättvik? Citera
Snorre70 January 30, 2014 Report January 30, 2014 Snygg! Jag har ett par [h=1]BRAKE SCOOP till cs i glasfiber liggande om du år intresserad![/h] Citera
Andrew January 31, 2014 Report January 31, 2014 Okej sitter det dragkrok på den?Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
Lars A January 31, 2014 Author Report January 31, 2014 Japp det satt en krok på den men inte nu, tog bort den i dag Citera
Andrew January 31, 2014 Report January 31, 2014 Går att få bara ring Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
Haya February 27, 2014 Report February 27, 2014 Grattis till en fin bil. Fortsätt gärna lägga ut bilder! Citera
Lars A March 1, 2014 Author Report March 1, 2014 Tackar ! bilder kommer.....Fixat en del i veckan bla nytt avgassystem ny ratt. monterat om vindrutan samt fixat c6 så nu går den att köra.bytte spindeleder och främre bussningar i går så på måndag blir det framvagnsinställning Citera
Norwall March 11, 2014 Report March 11, 2014 Hej och välkommen i klubben! Jag hoppas att din bil får rulla mycket i sommar och att vi får möjlighet till att träffas.mvh Andreas Citera
Lars A March 13, 2014 Author Report March 13, 2014 Japp den rullar redan mycket, Får väl öka krediten på Preem kortet snart......Bytte munstycken på förgasaren när jag ändå öppnade den.Nu går den klockrent utan att nysa och tveka, kul att burna när man kör om haha Citera
Jester March 18, 2014 Report March 18, 2014 Tackar ! bilder kommer.....Fixat en del i veckan bla nytt avgassystem ny ratt. monterat om vindrutan samt fixat c6 så nu går den att köra.bytte spindeleder och främre bussningar i går så på måndag blir det framvagnsinställningGrattis! Vilket tempo, det där är vad jag lyckas hitta tid till på ett decenium! Citera
Lars A March 19, 2014 Author Report March 19, 2014 Japp Har haft den på jobbet så när det har varit någon lucka mellan kundbilarna blir det lite hobby mek...Hoppas sido scoopen kommer snarthar även lagt en pris förfrågan på komplett gt/cs bakända, få se om det går att lösa innan sommaren. Längtar nu efter nya diffen ser ut som om någon mc har varit å sladdat i kungsbacka Citera
Jester March 19, 2014 Report March 19, 2014 Vill du ha en benchmark så får du gärna höra av dig om du har vägarna förbi Skåne. Jag har en äkta 68 GT/CS Matching Numbers.http://californiaspecial.com/forums/dto_showcase.php?do=preview&g=1177 Citera
Lars A March 19, 2014 Author Report March 19, 2014 Hoppas vi ses på någon träff i sommar så man får kolla lite ! hör av mig om jag är i närheten.......... Citera
muggebigge March 25, 2014 Report March 25, 2014 Grattis.Den ser grymt fin ut.Köpte mej nyligen en 71a med lite smått o gött att fixa.jobbar som bilmek så både lokaler o verktygen finns,men ska köra så mycket som möjligt i sommar.Hoppas få se den live i sommar nånnstans Citera
Lars A May 7, 2014 Author Report May 7, 2014 Hej muggebigge !Har haft en 71a mach 1 . På 80 talet i dag ångrar man att jag sålde denDet var en v4 med 351 c. Grabber lime senast jag hörde något om den så var den röd och gick i norr.Tog hem från Florida sedan på med svenska papper.Gillar 71 an ser grym ut !Bifogar bild på en likadan som min 68, så ska den seut nästa sommar Citera
Recommended Posts