Wide April 29, 2014 Report April 29, 2014 Kommer det att tryckas upp klistermärken med den nya loggan för utdelning alt. köp till oss CMC medlemmar?///-AW-\\\ Citera
Daniel Linde April 29, 2014 Report April 29, 2014 Jag vill minnas att jag hört att det skall komma en sådan med Mustang Forum #2.Men jag vågar inte lova något. Kan ha drömt. Citera
fast66 April 30, 2014 Report April 30, 2014 För ngra år sedan försökte vi ju få ett tygmärke med klubbloggan - någon som diskuterat den frågan på senare tid (nyaste loggan)? Citera
Norwall April 30, 2014 Report April 30, 2014 Hej!Som Daniel säger så kommer det troligen att följa med klistermärke med Mustangforum nummer 2. Och tygmärken kommer snart att finnas för köp i shopen, dock lite oklart när.mvh Andreas Citera
NackaBosse April 30, 2014 Report April 30, 2014 För ngra år sedan försökte vi ju få ett tygmärke med klubbloggan - någon som diskuterat den frågan på senare tid (nyaste loggan)?Hej Claes!Vi som var på årsmötet fick var sitt tygmärke. Antar att det är samma, som kommer att finnas i shopen. Det skall strykas på. Gjorde det på min "neutrala" mustangjacka och det funkar kanon./Bosse Citera
Daniel Linde June 19, 2014 Report June 19, 2014 För ngra år sedan försökte vi ju få ett tygmärke med klubbloggan - någon som diskuterat den frågan på senare tid (nyaste loggan)?Finns nu i vår webshop!http://www.mustangclubsweden.org/content/1914-Ny-artikel-i-Webshopen-Broderat-tygm%C3%A4rke Citera
roine June 20, 2014 Report June 20, 2014 Såg att det fanns tygmärke i klubbshopen. Nya loggan i vitt. 39 kr tror jag att det kostade.Gun Citera
Daniel Linde June 20, 2014 Report June 20, 2014 är det ett nytt påloggningsid för webbshopen?Nja det har aldrig varit något konto för att beställa tidigare. Men ja man måste skapa ett konto på webshoppen.//D Citera
Recommended Posts