Taz May 3, 2014 Report May 3, 2014 Någon som fått sin 50 års pike ? Känns som en evighet . =) Men är ju 1 månad sedan man beställde och betalade .. Citera
Daniel Linde May 3, 2014 Report May 3, 2014 Någon som fått sin 50 års pike ? Känns som en evighet . =) Men är ju 1 månad sedan man beställde och betalade ..Som jag förstått det är det leverans senast 6 maj.Inte helt omöjligt att dom trycktes upp samtidigt när beställningsfönstret stängde den 22 april.Den är alldeles säkert på G // Danne Citera
pools May 3, 2014 Report May 3, 2014 Hej!Ta kontakt med leverantören. Du skulle ju haft din tröja INNAN 50-årsdagen! Det är dåligt!!!Mvh.P-O Citera
Daniel Linde May 3, 2014 Report May 3, 2014 Hej!Ta kontakt med leverantören. Du skulle ju haft din tröja INNAN 50-årsdagen! Det är dåligt!!!Mvh.P-ONEJ, det är inte korrekt.Det var den speciella USA-tröjan.Vi har även erbjudit en Sverige variant utav jubileumspikén, det är den Taz menar.Dom andra (USA varianten) levererades senast 1 april. Citera
MustangDriver May 3, 2014 Report May 3, 2014 Jag kontaktade leverantören starx före påsk och fick svar att denkommer efter påsk......Min har inte heller dykt upp än Citera
pools May 3, 2014 Report May 3, 2014 NEJ, det är inte korrekt.Det var den speciella USA-tröjan.Vi har även erbjudit en Sverige variant utav jubileumspikén, det är den Taz menar.Dom andra (USA varianten) levererades senast 1 april.Förlåt, missade det! Citera
roine May 4, 2014 Report May 4, 2014 Jag gjorde samma reflektion när jag beställde. Leverans i maj stod det. Så jag antog att dom samlar ihop beställningarna och trycker när man vet hur många och vilka storlekar. Dom vill väl inte ligga med ett lager kan jag förstå. Så i nästa vecka, när alla helgdagar är över, tror jag att det händer saker.Gun Citera
Taz May 4, 2014 Author Report May 4, 2014 Låter ju rimligt Skickas från min iPhone via Tapatalk Citera
Wide May 9, 2014 Report May 9, 2014 Idag 9 maj fick jag min tröja i lådan, Yippiyaeeooo!///-AW-\\\ Citera
Taz May 9, 2014 Author Report May 9, 2014 Min ramlade i lådan oxå Skickas från min iPad via Tapatalk Citera
NackaBosse May 9, 2014 Report May 9, 2014 Mina två jag beställt kom i lådan igår. (8 maj), så det stämmer bra med leverans den 6 maj.Jättesnygg och superskön kvalité. Kommer att bäras på alla Mustangevenemang framöver. Citera
MustangDriver May 19, 2014 Report May 19, 2014 Ingen pike har anlänt till mig än........ betald 29/3Dåligt Mailat och frågat var den håller hus Citera
RoTe May 19, 2014 Report May 19, 2014 Ingen pike har anlänt till mig än........ betald 29/3Dåligt Mailat och frågat var den håller husDom verkar inte läsa/svara på mail... Citera
MustangDriver May 20, 2014 Report May 20, 2014 Jodå....... men kunde ju ha meddelat mig utan mina påtryckningar"HejTyvärr var XXL restade.Väntar de vilken dag som helstMed vänlig hälsningAnders FrosthSweden BrodyrKalmar Textiltryckeri AB " Citera
Recommended Posts