Stefan Ryen December 5, 2014 Report Share December 5, 2014 Hej på er Mustanglovers out there!Vet att här på forumet/CMC Sweden så finns det entusiaster och kunnigt folk som vet vad som gäller. Jag har en undran. Har kollat in två tänkbara Mustanger 99 och 00 på nätet, men vet inte riktigt vilken som kan/är den bästa. Det skiljer sig på årsmodell, miltal, cab, cupé, automat vs manuell osv.Kolla gärna in dessa på länkarna nedan och sen är ni mer än välkomna att ge mig tips! Och framför allt, vilken är den mest prisvärda bilen?//Stefanhttp://www.blocket.se/skaraborg/Ford_Mustang_GT_V8_Manuell_Coupe_35th_Anniver_56347176.htm?ca=15&w=3http://www.blocket.se/hassleholm/Ford_Mustang_GT_CAB___12300MIL___260HK_56820591.htm?ca=15&w=3 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
laxkungen December 5, 2014 Report Share December 5, 2014 Du har valt två fina bilar men inian så kan du börja ock kolla carfax samt fundera på om du vill ha cab eller hardtop. Kan tycka att första bilen har ett något högt pris. Kolla också på grufmans bil där de har tips på vad du skall tänka på vid köp av denna modellserie. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde December 6, 2014 Report Share December 6, 2014 Tänk på insuget i plast.Minns inte när man ersatte detta med annat material från fabriken.Men är det inte bytt så måste det bytas!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Ryen December 9, 2014 Author Report Share December 9, 2014 Tack alla för dem bra tipsen och råden. Det är väl den i Götene, den blåa som jag gillar mest och ALLTID kommer tillbaka till. Det finns en gratis CARFAX på den men vill höra mer vad ni tycker om den?http://was.carfax.eu/icr/?vinreg=PBF924&checksum=7191e37d50a0dd14feffb116700618b4&dealer=1100028779&src=1100001506&pic=https://www.blocket.se/static/1/images/60/6076361063.jpg&make=Ford&model=Mustang&cfe_records=38#utm_medium=referral&utm_source=blocket.se&utm_campaign=classified&utm_content=textlink-objectlevel Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
laxkungen December 9, 2014 Report Share December 9, 2014 Tycker att din carfax ser ok ut. Om du känner för den blå så skall du gå på den. Kolla även det övriga som har påtalats för dig på forumet. Ring gärna till tidigare ägare samt kolla runt vad motsvarande bil kostar. Att köpa på firma brukar innebära 10-15 000 dyrare bil. Hör av dig om du har några funderingar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Ryen December 10, 2014 Author Report Share December 10, 2014 Tackar Laxkungen!Absolut det gör jag. Skönt att ha alla er erfarna Mustangmänniskor här så att man känner sig trygg inför en kommande Pony! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy_the_1 December 15, 2014 Report Share December 15, 2014 Jag tror det var denna bilen som jag var på väg att byta min cabbe med i somras, om det är den så var förra ägaren väldigt noga med den. Flyttgods var det, har jag förr mig och den var underredsbehandlad, varannat år sedan den kom till Sverige, försök få tag i förra ägaren. Han bytte in bilen när han köpte en nyare mustang cabbe... tror han bara fick 79.000 kr i inbyte (och då köpte han en mustang i 200 000 kr klassen) så prutmån borde finnas... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Ryen February 22, 2015 Author Report Share February 22, 2015 GISSA VAD?!!! Jag är nybliven Mustangägare!!! Yepp! Var i Götene igår och blev med Mustang! En Mustang coupé -99:a manuell V8. Den är göööööörfin! Bilder kommer under veckan.Så räkna med att vi kommer synas på vägarna i sommar!Tack än en gång ALLA för era tips. Kram på er där ute! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanta April 16, 2015 Report Share April 16, 2015 grattis, kul att västkusten får ytterligare en Musse Det är en mycket trevlig bilträff i Uddevalla på torsdagar, med många Mustanger som jag kan rekomendera Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Ryen April 16, 2015 Author Report Share April 16, 2015 (redigerad) grattis, kul att västkusten får ytterligare en Musse Det är en mycket trevlig bilträff i Uddevalla på torsdagar, med många Mustanger som jag kan rekomenderaTackar! Ja jag är supernöjd! Ska bara få till en fungerande radio också så. Ja jag/vi kommer absolut att besöka dessa träffar i sommar. Åh snart är det dags för vårmönstring i Trollhättan! Ändrade %s av %s (%s) fel stad... :) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roffe62 April 17, 2015 Report Share April 17, 2015 GISSA VAD?!!! Jag är nybliven Mustangägare!!! Yepp! Var i Götene igår och blev med Mustang! En Mustang coupé -99:a manuell V8. Den är göööööörfin! Bilder kommer under veckan.Så räkna med att vi kommer synas på vägarna i sommar!Tack än en gång ALLA för era tips. Kram på er där ute!GRATTIS Stefan......vi lär säkert stöta på varandra i sommar då Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Ryen April 17, 2015 Author Report Share April 17, 2015 Tack Roffe!Ja det hoppas jag! Det är ju snart vårmönstring i Trollhättan! //Stefan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts