Jump to content

Vilka har beställt en ny Mustang?


Foose

Vad blev det för bil?  

49 members have voted

  1. 1. Vad blev det för bil?

    • EB Fastback
    • EB Convertible
      0
    • GT Fastback
    • GT Convertible


Recommended Posts

Brandt bil har tagit fram ett slutsystem tillsammans ned Ferrita. Ska ge bättre ljud, ingen åverkan och montering på 30 minuter. Ska kosta runt 12000:-

Link to comment
Share on other sites

En liten fundering; varför väljer man ett system från Ferrita? Det finns hur många fräscha system som helst från USA. För mig känns det lite som att använda bearnaisesås i en "tre små rätter." :)

Vad har jag missat? Priset är ju detsamma eller dyrare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

(redigerad)

Det är egentligen bara att det finns ett alternativ till, rostfritt vet jag inte om import är men det kanske de är.

Såg för sent att frågeställaren hade sett detta Ferrita redan och att det saknas ljudfil än så länge.

http://www.ferrita.com/sv/personbil/rostfria-system/ford/mustang/sport-1/ford-mustang-cabfastback-v8-gt-50l-bakre-ljuddampare-vh

Ändrade %s av %s (%s)
Mer info
Link to comment
Share on other sites

Jag har sålt min Mustang -07 och köpt ny bil. Det är årsmodell 2016 som rullat 110 mil och har custom paketet. Motorn är ecoboost dvs 4 cylindrig turbo och går bra. Jag blev
verkligen imponerad över effekten på den motorn. Jag har förstås testat V8 modellen men den ligger utanför min budget.

IMG_0375.JPG

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

12 minuter sedan, Robban1 said:

Jag har sålt min Mustang -07 och köpt ny bil. Det är årsmodell 2016 som rullat 110 mil och har custom paketet. Motorn är ecoboost dvs 4 cylindrig turbo och går bra. Jag blev
verkligen imponerad över effekten på den motorn. Jag har förstås testat V8 modellen men den ligger utanför min budget.

IMG_0375.JPG

Grattis till en fin fin Musse!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Den 26/5 var vi och hämtade vår älskade  och efterlängtade Musse! En Rubyred med cabbe och alla tillval och en 5 liters V 8 naturligtvis. Det vi reagerade på är att den gamla modellen 2011 låter bättre annars är vi toppennöjda med vår. Mycket bil för  pengarna men vi får nog gå en veckoslutskurs för att lära oss alla finesser . Är det någon som vet om det finns en en yttertemperaturmätare och var man hittar denne? JA jag ska lägga in foton när jag lärt mig hur man gör.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...