monkeyman September 18, 2016 Author Report September 18, 2016 Får plocka ner tanken i vinter och blåsa rent och kolla kolkanistern, se om man kan bli något klokare..[emoji849]Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
HD-Man September 30, 2016 Report September 30, 2016 Testade nyckeltricket och kl 5 på pistolen= funkar på min 2005GT Ps bytte till 09 tank på inrådan av Grufman (köpte den där) men den var identisk med den som satt i Citera
MattiasLind February 5, 2017 Report February 5, 2017 Hej på Er, Lider själv av den här åkomman, och hittade det här när jag använde lite google fu... http://s197forum.com/forum/showthread.php?t=591&page=1 Första inlägget är en guide på hur man kan lösa problemet, och när jag läst igenom tråden verkar det löst problemet för många. /Mattias Citera
monkeyman February 5, 2017 Author Report February 5, 2017 Har gjort detta nu i vinter, dock ingen smuts i någon av ledningarna eller kolfiltret så jag är tveksam att det hjälper... Tror mer på att försöka fixa vinkeln på påfyllningsröret och slangen till tanken, kryper man under och kollar är det helt idiotiskt dragit, röret går ju uppåt en bit...:( Citera
monkeyman February 5, 2017 Author Report February 5, 2017 Finns lite bra bilder i denna tråd, ska testa det också innan jag plockar ut bilen i vår. http://themustangsource.com/forums/f637/fuel-tank-fill-update-2nd-fix-ford-467376/ Citera
monkeyman April 6, 2017 Author Report April 6, 2017 Kan rapportera att jag testade tanka för första gången iår idag, ingen skillnad trots rengöring av kolfilter, slangar mm och det andra tipset med att kapa slangen och sätta distans på infästningen. Testade samma Tanka station jag haft problem med innan, gick bra till halv tank sen helt kört...:( Citera
Tommy Iggesund April 16, 2017 Report April 16, 2017 Ring till grufmanbil.se . Så löser dom problemet Skickat från min iPad med Tapatalk Citera
monkeyman April 17, 2017 Author Report April 17, 2017 Ring till grufmanbil.se . Så löser dom problemet Skickat från min iPad med TapatalkTveksamt. Har sett en del äldre inlägg där folk fått tankar bytta på grufmans inrådan där problemet ändå kvarstår.Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Tommy Iggesund April 17, 2017 Report April 17, 2017 Ok. Har inga problem på min -12, men på förra -05, var det Skickat från min iPad med Tapatalk Citera
Ricksson April 17, 2017 Report April 17, 2017 åter igen så saknas det ventilation från tanken... är ändrat på alla mustanger från 2008 och framåt... Citera
Mustangmike April 17, 2017 Report April 17, 2017 7 timmar sedan, Ricksson said: åter igen så saknas det ventilation från tanken... är ändrat på alla mustanger från 2008 och framåt... Jo visst men det är inte alla som har problem så uppenbarligen borde det rimligen gå att lösa. :-) Citera
Recommended Posts