Arte January 17, 2005 Author Report January 17, 2005 Rostfri under,finns i sverige vad tror ni är den värd att köpa? Citera
Pernolf cmc 558 January 17, 2005 Report January 17, 2005 Tänk på hur du vill ha bilen, och vad den max får kosta när den är i fint skick...tänk på att bara lack kostar runt 15-25000kr...sen alla kringkostnader som klips, emblem osv...säljaren vill ha 80000kr för den, och den finns ute på försäljing av en anledning.åk och kika på bilen, fota, skriv ner allt och hör av dig till säljaren med ett nytt bud.i 95% av fallen så är det fler fel på bilen än vad som kommer fram från början... Citera
jorsei January 17, 2005 Report January 17, 2005 Är den rostfri så är det ju ett bra utgångsmaterial.Går det att pruta lite så skulle jag slå till iallafall.Mustang prylar finns det ju att köpa överallt och priserna är ju ganska humana.Kollar man på priser på fina bilar så hittar man snart inga under 150-250 000 kr.Så om man ger runt 70 000 för denna så finns det mycket att jobba för.Går inte att göra bort sig förutsatt att man kan meka själv,annars blir det dyrt.Lycka till.Jorma Citera
Pernolf cmc 558 January 17, 2005 Report January 17, 2005 Ja nu fick man lite besluts ångest !!Nej varför då, det kostar att renovera även en halvfärdig bil, Kanske iaf måste ur med motor och låda för genomgång...Och en bil med till synes fin lack men där det döljer sig små rostbubblor kostar inte mindre att lack än denna...så länge den är komplett och att grejjerna inte är sönderrostade så...fast visst kostar det massvis med pengar, och tar en jäkla tid...Men å andra sidan så vet man vad man har om man renoverar själv, och man kan fördela kostnaderna...det trista är att man trots investeringen står utan vettig bil en fin sommarkväll... Citera
JH January 18, 2005 Report January 18, 2005 Ser ut som ett bra objekt, tycker jag. Är allting schysst och du inte sitter i sjön med pengarna så verkar det vara en vettig bil. Så heta som norrmännen är så verkar det inte vara något problem att få igen pengarna om du ångrar dig. Har sett sämre bilar än den här till salu till betydligt högre priser. Citera
mia cmc 314 January 18, 2005 Report January 18, 2005 gillar du bilen så köp den det byggs inte fler men ett visst renoveringsbehov finns. samtidigt är det rätt mycket orginaldelar kvar,så bara det kan ju vara av värde sen kan man ju ta det andra allteftersom. kolla bara så att alla papper är i ordning den ser ut att vara importerad från usa och är inte allt ok så kan det bli lite bekymmer. jag får iallafall den uppfattningen att bilen finns här hemma men ring gärna oss på gt shipping så kan du få lite tips på vad du bör kolla. lycka till me ditt bilköp alltid roligt med ännu en häst i hagen. maria troedsson råå gt shippingcmc 314 mustang mach 1969 Citera
Arte January 19, 2005 Author Report January 19, 2005 Mussen är inreggad o besiktad en gång med 2 enkla fel(broms slang fram bubblor/fel färg på blinkers glas.Han som äger bilen har gett mig det svenska reg-numret o jag har kollat att han står som ägare,så jag tror jag ska slå till.Eller? Citera
Leijon CMC 855 January 20, 2005 Report January 20, 2005 Slå till! Jag tycker att, som många andra, att bilen ser helt OK ut. En eftertraktad modell och jag tror inte att du får chansen att snubbla på en billigare heller i det skicket. Visar det sig att den OK, och du inte köper kommer du hata dig själv :wink: Vad jag kunde se så finns inget onödiga extrakostnader som breddade skärmar eller annat lump-ihop och det är BRA det ska du veta! Ingen rost? det gör ju saken ännu bättre! Då är det stor sett bara kosmetiska grejor kvar Jag säger att du ska slå till! det hade nog jag gjort...(om jag hade kunnat övertala frasan...hehe :wink: )vh Niklas Citera
JH January 20, 2005 Report January 20, 2005 För tusan, köp nu och skyll på oss andra som svarat i forumet om det känns fel..... Pengarna blir du inte av med utan de för-räntar sig snabbt. Det visade sig ju vara en bättre bil än vad som först angavs. Citera
sniffer January 20, 2005 Report January 20, 2005 Som folk säger. Du får ju igen pengarna såsmåningom då den bara sitger i värde Köpköpköp! Vi vill ha bilen här på forumet juh Den bilen ser ut att behöva någon som bryr sig om den och inte använder den som bruksbil tills den härdar sönder. Man skall vara snäll och vårda dom gammla sönheterna! Just 69:an är ju enligt mig bland dom finaste mustangerna med Och är värd att behandlas där äfter. Mycke kärlek!..... Citera
Pernolf cmc 558 January 22, 2005 Report January 22, 2005 Mussen är inreggad o besiktad en gång med 2 enkla fel(broms slang fram bubblor/fel färg på blinkers glas.Han som äger bilen har gett mig det svenska reg-numret o jag har kollat att han står som ägare,så jag tror jag ska slå till.Eller? Har du inte köpt den än? :wink: Citera
Morgan Roos Cmc 549 February 2, 2005 Report February 2, 2005 Nu är du väl lite väl snuskig Niklas? Citera
Arte March 11, 2005 Author Report March 11, 2005 PUUH äntligen vart det slut på mesandet,slog till idag körde upp till umeå i ett fruktansvärt snöväder med ett bilsläp o hämtade hem Mussen o fick köpa sprillans nya fälgar(American Racing TT D och goodrich däck till bra pris.Så !!!! Tack för alla tips o råd Citera
Arte March 12, 2005 Author Report March 12, 2005 Är dom inte längre upp på sidan?eller vill vill du se mer bilder Citera
sniffer March 12, 2005 Report March 12, 2005 Jo grattis till ett fint köp får man nog säga. Men alltid kul med lite mera bilder Citera
Adde Storbuk April 17, 2005 Report April 17, 2005 Dom kan hjälpa dej med en inspektion, dom kan hjälpa dej med köp och export med. besiktning av bilen kostar 370 usd. Citera
Recommended Posts