Kryptonit January 14, 2005 Report January 14, 2005 Sökte efter lite bilder på nätet och snubblade över dessa...Stackars mustanger Citera
overlake CMC 1202 January 14, 2005 Report January 14, 2005 man måste ju vara mentalt störd för att gilla sånt där... Citera
fd cmc1234 January 14, 2005 Report January 14, 2005 Kolla in de här också:http://www.beaterz.com/reviews/1199/p23.htm http://www.beaterz.com/one_liners/0700/ ... gstang.htmhttp://www.beaterz.com/one_liners/1000/ ... ustang.htm Och en hemskhet till - visserligen inte en mustang (verkligen inte!)men den hör ändå hit på något sätt, eller hur...?http://www.beaterz.com/reviews/1000/p52.htmDet finns mycket annat rent häpnadsväckande material på siten,samt en länk till en sida för den som gillar - eller kanske snararehatar - BMW. Citera
Leijon CMC 855 January 14, 2005 Report January 14, 2005 Man lider ju när man ser sånt här . MRIS, Mustangens Rätt I Sammhället lyder då inte här... tyvärr. Man borde köpa dem och bygga om dem som de ska vara. Det är inte som om de kan begära 150 lock för att det är en mustang... Ett californiachassi borde vara mer värt än de bilarna. Den gula/orange -66 fastbacken, är den till salu??Vh Niklas Citera
MrTurbo_1645 January 14, 2005 Report January 14, 2005 Fy f*n! Ska man skratta eller gråta åt sådana skapelser? Citera
Gäst January 15, 2005 Report January 15, 2005 Det är inte ens värt att titta på, ger sömnproblem och nervskador. Man skall inte göra så med MUSTANGER. :wink: Citera
Stig January 15, 2005 Report January 15, 2005 Var och en får väl göra vad man vill med sin bil. Alla kan inte köra original då sjunker priserna på era bilar. Trender kommer och går. Elenor projektet var väl inte heller en hit, eller? Det jag har lite svårt för är kolfiberlooken på gamla bilar. Usch. Vissa kör med racelook andra med navkaplsar och 185 däck. Tjaa det är en smaksak.Bara det är ordentligt gjort och inte himpa jimpa och dåligt utslipad spackel osv.Det är också stor ålderskillnad på mustangägare, så en 50 åring har kanske inte samma orginalnoja som en 18 åring. Det måste man förstå.Själv älskar jag NASCAR och det stuket men jag är 49.Gör vad ni vill men gör det snyggt.Hälsning Stig Citera
MrTurbo_1645 January 15, 2005 Report January 15, 2005 Såg ett program på Discovery precis. En snubbe som lackade flames!Asså, jag har vart lite avig till flames men efter att sett hans underverk är jag helt såld. Har aldrig sett nått liknande förut. Det var bara SÅÅ snyggt!Blir kanske till att lacka mussen i den blanka svarta original färgen framöver... Citera
micke.olsson cmc 1736 January 16, 2005 Report January 16, 2005 Såg programmet jag med, det var coolt men jag tror inte att det skulle passamed true fire på våra bilar men som så många gånger det sagts i forumet så bestämmer ju var och en om sin egen bil.Snackades det om kostnaden i programmet??? Jag var lite trött efter dagens arbete på huset så jag kanske missade nåtsen är väl frakten ett ytterligare problem oxå 20 000 redan innan firen kommer på bilen :wink: Citera
Gäst January 16, 2005 Report January 16, 2005 Hej,Det är klart att var och en gör som de vill med sinbil men någon måtta får det väll ändå vara. Men det där med original är nog mer för sådanasom jag 52år som tycker att original är snyggast, mankommer fortfarande ihåg känslan när Mustangen dök upp Men för den sakens skull så accepterar jag fullt de somskruvar lite extra, i mina ögon är en sleper bra mycketråare än en massa krimskrams och tingeltangel. För att få ett råare utseende på en MUSTANG krävs intemycket egentligen bara ett fälgbyte och ibland knappt det beroende på modell och år. :wink: Citera
Stig January 16, 2005 Report January 16, 2005 Håller med dig Lars fullständigt. Byta av fälgar och däck + lite sänkning och vips så har man ett helt nytt utseende på bilen. Det man gör under huven syns ju inte utifrån.Stig Citera
Andrew January 16, 2005 Report January 16, 2005 Ursäkta frågan men är det där en mustang.Trodde bara att 65-66 var riktiga mustanger (thihi) eller ? Citera
Leffe N cmc712 January 16, 2005 Report January 16, 2005 Ursäkta frågan men är det där en mustang.Trodde bara att 65-66 var riktiga mustanger (thihi) eller ? Man ska inte kasta glas när man sitter i stenhus, eller nåt sånt har jag hört någon säga...Har inte du 2st som "faller utanför" ramen för "riktiga" mustanger...??? Citera
Andrew January 16, 2005 Report January 16, 2005 De e just det jag menar men det var en lärd man som sa detta till mig för ett par år sen därför kunde jag inte vara tyst men man e ju inte sämre karl än man kan ändra sig verkar det som och personen i fråga vet nog vem jag menar thihi eller :wink: Citera
Leffe N cmc712 January 16, 2005 Report January 16, 2005 OK! Förstår precis vad du menar... :wink: Citera
MrTurbo_1645 January 16, 2005 Report January 16, 2005 Har ju via plåten på förardörren kommit fram till att min röda Mustang var VIT när den lämnade fabriken -67. Vill inte ha en vit bil (vare sig det är en Mustang eller något annat) så tanken att lacka bilen svart senare är lite lockande. Svart bil + röd inredning GRYMT snyggt!Men är det oxå att gå över gränsen? Med den svarta org färgen som fanns på Mustanger borde det väl vara godkänt? Citera
429SCJ-R January 16, 2005 Report January 16, 2005 Beror på vad du menar med godkänt, det är ju din bil så det är ju upp till dig själv vad du godkänner Är du inne på original renoveringstankar och skall följa den linjen så får du se till att byta din chassi skylt till en som passar med din bils färger. Citera
MrTurbo_1645 January 16, 2005 Report January 16, 2005 Beror på vad du menar med godkänt, det är ju din bil så det är ju upp till dig själv vad du godkänner Är du inne på original renoveringstankar och skall följa den linjen så får du se till att byta din chassi skylt till en som passar med din bils färger.nej, ingen "original renovering" bara den inte klassas som "förstörd" :wink: Inredning är och förblir org, motor, bromsar och avgas är det ju bli framtida förändringar på. Citera
429SCJ-R January 16, 2005 Report January 16, 2005 Håller du dig till någon av färger som fanns original den årsmodellen på bilen så kan den knappast klassas som förstörd. Dessutom så förstör du garanterat inte värdet på bilen om du håller dig till en original kulör Citera
Gäst January 17, 2005 Report January 17, 2005 De e just det jag menar men det var en lärd man som sa detta till mig för ett par år sen därför kunde jag inte vara tyst men man e ju inte sämre karl än man kan ändra sig verkar det som och personen i fråga vet nog vem jag menar thihi eller :wink:Om det var lilla mig du menade gällande 65-66 :?så skall du o några andra hålla tyst , hade man inte byggt Mustangen 63,65-66 så hade varken du eller någon annan åkt FORD Mustang,det är mycket troligt att det skulle de vara tomt med övriga pony cars också .Men det är klart det finns ju en tysk tillverkare av cyklar och mopeder som heter Mustang borde passa vissa som tyckerom att vara ute och CYKLA. Citera
Andrew January 17, 2005 Report January 17, 2005 Det är härligt när man kan få känslor att svalla då vet man att man har lyckats igen.Det är kul när man kan göra det det är det enda sättet att hålla igång denna års tiden när man vill ut och åka Mustang eller hur Lars :twisted:Och cykla e ju kul det vet jag många som gör till och från eller :wink: Citera
Fredrik fd 863 January 18, 2005 Report January 18, 2005 Tillbaka till bilderna i början. Hemma kallar vi det för "metbrygga". Man backar till vid en fin sjö sätter sig på vingen, agnar kroken, ställer agnburken bredvid och insuper den ljumma sommarkvällen. Alldeles lugnt och stilla.......*****POFF***** vaknar av att man slår huvvet i bakrutan, maskdjävlar över hela nya monstervingen i kompos(i)t-material. Allt blir bara skit. Hem igen och micra en fiskpinne. Citera
Recommended Posts