Jump to content

Recommended Posts

OOOO ja.... den fanns -67, och även -68 -69 -70 osv. Har själv en svart -68 cab.

Det är inte lika vanligt med svart, utan det har förmodligen producerats mindre svarta än exempelvis röd, vita blå, och gröna m.m som då var mer trendiga färger under andra hälften av sextiotalet samt början på sjuttiotalet.

Aha, okej.

Jag hoppar ju direkt till forumet så missar ju den biten!

Raven Black fanns asså -67. Ska snoka rätt på färgkoden då.

Ifall man får för sig att rolla lite... :wink:

Tjenar! Vår 66a var svart (en gång för länge sedan) när den kom från fabriken, men sedan dess har den varit, röd, blå, och nu senast vit. Skulle gärna måla den svart igen med "true fire" på. Tror jag hade blivit en hitt. Han kan nog spruta ture fire på vilken bil och få det att passa bra...

vh Niklas

Tjenar! Vår 66a var svart (en gång för länge sedan) när den kom från fabriken, men sedan dess har den varit, röd, blå, och nu senast vit. Skulle gärna måla den svart igen med "true fire" på. Tror jag hade blivit en hitt. Han kan nog spruta ture fire på vilken bil och få det att passa bra...

vh Niklas

Mmmm, lite av en tanke hos mig med. Men tror tyvärr jag får avstå flammorna.

Men det hade vart riktigt ball....

Sökt under "Teknik" nu men finner ej vilken färgkod ravenblack har.

(Jag är riktigt kass på utrikiska så svaret e nog där man jag fattar det ej :oops: )

Någon som kan bistå?