May 15, 20204 yr comment_172224 Så efter mycket arbete så var den hemma till sist: det tog otroligt med tid att lösa allt men det gick till sist;
May 16, 20204 yr comment_172225 Underbar kärra grattis! Kul se Ford senaste åren göra riktiga fullblods sportvagnar från fabrik! Det har ju varit skralt med under ett par decenier och köpare tvingats bygga om själva eller att Ford inte gått hela vägen Dessa är ju "Turn Key & Race" och verkar extremt väl konstruerade. Det ska man förvisso förvänta sig med prislapp på millen Givet köp!!!🙏
May 16, 20204 yr Author comment_172226 9 minuter sedan, Per Berglund said: Underbar kärra grattis! Kul se Ford senaste åren göra riktiga fullblods sportvagnar från fabrik! Det har ju varit skralt med under ett par decenier och köpare tvingats bygga om själva eller att Ford inte gått hela vägen Dessa är ju "Turn Key & Race" och verkar extremt väl konstruerade. Det ska man förvisso förvänta sig med prislapp på millen Givet köp!!!🙏 Jag har haft ngr stycken mustanger vid detta laget nu med mycket effekt i; men den här bilen spelar i egen division! Drag i den här bilen måste upplevas 😎
May 16, 20204 yr comment_172228 Grattis Magnus, häftig kärra! Jag har kört GT350 2017 och tyckte den var riktigt bra, tillräckligt drag, fina bromsar, tight chassie och riktiga däck. Hoppas jag får testa din vid något tillfälle..
May 16, 20204 yr Author comment_172236 Green @magnusstedt foto om ngn vill ha foto/bröllop o.s.v på sin egen bil
May 17, 20204 yr Author comment_172247 Då har jag börjat med EU-konvertera bilen; det ska göras utan en enda klippt kabel tänkte jag lösa allt för att låta den vara så orörd som möjligt
May 27, 20204 yr Author comment_172418 Vi har nu UV- skyddat all plast på hela bilen i varje vrå hoppas hinna med ngr moment till i helgen
June 6, 20204 yr Author comment_172580 Eu-nav och radio fix; sen fick det bli lite multicolor cobra ögon när man ändå håller på
June 10, 20204 yr Author comment_172607 Strålkastar spolning under konstruktion, med rostfria klämmor förstås
June 11, 20204 yr comment_172611 Måste fråga vad du har för belysning till halvljuset , H4 lampor eller vad ? Har försökt förmedla till en del innevånare i USA att bygger man om halvljuset på sin classic Mustang till xenonljus måste bilen ha nivåreglering till halvljuset . Får lite dumma / konstiga svar .
June 11, 20204 yr comment_172615 2 timmar sedan, Tungelsta HT-67 said: Måste fråga vad du har för belysning till halvljuset , H4 lampor eller vad ? Har försökt förmedla till en del innevånare i USA att bygger man om halvljuset på sin classic Mustang till xenonljus måste bilen ha nivåreglering till halvljuset . Får lite dumma / konstiga svar . Kanske för att de inte har det kravet i USA som de tycker det låter korkat
June 11, 20204 yr Author comment_172619 Så nu är även radio och navigationen fixad till Svensk standard
June 15, 20204 yr Author comment_172671 Spolar tanken på GT500an rymmer inte mycket; sen när man ändå är igång som skyddar jag alla kontaktstycken med lite extra smörj dom är helt torra original
June 15, 20204 yr Author comment_172674 Så får man se till att alla kabelhärvor ser ut som original förstås
June 16, 20204 yr Author comment_172699 Lovade mig själv att inte klippa en enda kabel i bilen; då får man peta ur stiften istället ur kontaktstyckena så man kan lätt trycka tbx dom
June 30, 20204 yr Author comment_172934 Så signerat solskydd måste man ha i en sån här bil tycker jag:
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.