August 14, 20204 yr comment_173659 1 tips filma ej med hastighets mättning... kan sluta med att polisen kontaktar dig.. har hänt för ut!
August 17, 20204 yr Author comment_173669 Jag köpte den här: https://malmoteknik.se/ovrigt/11684-p10-obd2-22-tums-hud-display-smart-digital-hastighetsmatare-7340161334693.html?gclid=CjwKCAjw1ej5BRBhEiwAfHyh1JoLxrs4RMKNRiroe_qz0c7mlrYvxD0iPkQ45utKeStgCa8znFDFixoC_NgQAvD_BwE
August 18, 20204 yr Author comment_173680 Nädå, va bara att plugga in den i kontakten så funkade den med en gång:)
August 18, 20204 yr comment_173682 Displayen kan vara intressant, lite nyfikna frågor 🙂 Den kallas HUD display vilket är Heads up display för mig d.v.s att den projicerar en bild på vindrutan. Kan den det? Är hastigheten från ODB uttaget, d.v.s samma felvisning som bilens egen mätare eller är det GPS hastighet....tunnel så troligen inte 🙂 Kan du välja att den ska presentera flera (PIR) värden från datorn som den rullar kontinuerligt eller väljer man ett i taget.
August 19, 20204 yr Author comment_173687 15 timmar sedan, Mustangmike said: Displayen kan vara intressant, lite nyfikna frågor 🙂 Den kallas HUD display vilket är Heads up display för mig d.v.s att den projicerar en bild på vindrutan. Kan den det? Är hastigheten från ODB uttaget, d.v.s samma felvisning som bilens egen mätare eller är det GPS hastighet....tunnel så troligen inte🙂 Kan du välja att den ska presentera flera (PIR) värden från datorn som den rullar kontinuerligt eller väljer man ett i taget. Den kallas HUD display vilket är Heads up display för mig d.v.s att den projicerar en bild på vindrutan. Kan den det? Svar: Nä, det tror jag inte, vet inte varför den kallas så. Är hastigheten från ODB uttaget, d.v.s samma felvisning som bilens egen mätare eller är det GPS hastighet....tunnel så troligen inte.Svar: Det är från ODB-uttaget. Kan du välja att den ska presentera flera (PIR) värden från datorn som den rullar kontinuerligt eller väljer man ett i taget. Svar: Vet faktiskt inte, det som jag har att visas är hastigheten, cylindervärmen och volten, dom 2 sista visas lite mindre längre ner till vänster och höger. Dock så finns det massa andra man kan välja, jag e mest intresserad av hastighetsmätarn så har inte pillat på den någoting egentligen.
August 20, 20204 yr Author comment_173713 7 timmar sedan, datmbn said: På filmen är ju hastigheten projicerad i vindrutan Haha, har jag inte ens märkt men det gör den ju faktiskt, jag har aldrig kört när det varit mörkt så inte märkt det ens:):):)