Ancan October 16, 2020 Author Report October 16, 2020 2 minuter sedan, Ancan said: Nej, jag är ganska säker på att han jobbar där. Och firman där den står ägde bilen i några dagar innan. Citera
Corvette October 16, 2020 Report October 16, 2020 3 minuter sedan, Ancan said: Och firman där den står ägde bilen i några dagar innan. känns det inte ok så välj en annan bil, magkänslan är inte att förneka Citera
Mustangmike October 16, 2020 Report October 16, 2020 8 minuter sedan, Ancan said: Nej, jag är ganska säker på att han jobbar där. Det kan väl vara "försäljningsuppdrag" åt privatpersonen Säljaren, så skulle nog de flesta göra om man var bilsäljare och ville sälja sin privata bil Citera
Ancan October 16, 2020 Author Report October 16, 2020 1 minut sedan, Mustangmike said: Det kan väl vara "försäljningsuppdrag" åt privatpersonen Säljaren, så skulle nog de flesta göra om man var bilsäljare och ville sälja sin privata bil Ja, absolut, men då blir det också konstigt, för han har bara ägt den sen augusti i år. Citera
Corvette October 16, 2020 Report October 16, 2020 1 minut sedan, Ancan said: Ja, absolut, men då blir det också konstigt, för han har bara ägt den sen augusti i år. bilen blev för dyr... köpte en Corvette när jag vad 20 år å bodde i Hässelby, fick bråttom att skriva mig hos päronen i Bålsta igen för att inte hamna på ruinens brant Citera
Ancan October 16, 2020 Author Report October 16, 2020 Just now, corvette said: bilen blev för dyr... köpte en Corvette när jag vad 20 år å bodde i Hässelby, fick bråttom att skriva mig hos päronen i Bålsta igen för att inte hamna på ruinens brant Haha Ja ibland går det fort! Jag ska iaf kolla med dom, det kan ju finnas en helt naturlig förklaring. Citera
Corvette October 16, 2020 Report October 16, 2020 2 minuter sedan, Ancan said: Haha Ja ibland går det fort! Jag ska iaf kolla med dom, det kan ju finnas en helt naturlig förklaring. Vi ser fram emot en bild på din nya pärla sen Citera
Mustangmike October 16, 2020 Report October 16, 2020 2 minuter sedan, Ancan said: Haha Ja ibland går det fort! Jag ska iaf kolla med dom, det kan ju finnas en helt naturlig förklaring. Han kanske såg en changs att tjäna en slant, köpte en inbytesbil privat istället Citera
Ancan October 16, 2020 Author Report October 16, 2020 5 minuter sedan, corvette said: Vi ser fram emot en bild på din nya pärla sen Ska bli! Citera
Ancan October 16, 2020 Author Report October 16, 2020 8 minuter sedan, Mustangmike said: Han kanske såg en changs att tjäna en slant, köpte en inbytesbil privat istället Ja, en anställningsförmån kanske? 2 bilar om året får man sälja för egen räkning. Citera
Tobbe1977 October 18, 2020 Report October 18, 2020 Jag funderar på att sälja min p g a tillökning i familjen. Du kan se den i senaste numret i mustang tidningen på 1:a sidan och mittuppslaget, " The Hulk " fick den till smeknamn. Citera
Corvette October 19, 2020 Report October 19, 2020 23 timmar sedan, Tobbe1977 said: Jag funderar på att sälja min p g a tillökning i familjen. Du kan se den i senaste numret i mustang tidningen på 1:a sidan och mittuppslaget, " The Hulk " fick den till smeknamn. Ja den kunde vi alla inte missa Själv bytte jag just till Mustang från Corvette p.g.a. tillökning och har blivit kvar med Mustang 1 Citera
Mustangmike October 19, 2020 Report October 19, 2020 Så länge kunderna köper kommer dom tillverka V8, snart har den här koloxid och klimathysterin gått över dessutom när folk insett att 99% av allt skit SVT och tidningar sprider bara är påhittad, feltolkad, felvinklad fejk och klimathets. Vänta bara och se Citera
Ancan October 20, 2020 Author Report October 20, 2020 On 2020-10-18 at 08:13, Tobbe1977 said: Jag funderar på att sälja min p g a tillökning i familjen. Du kan se den i senaste numret i mustang tidningen på 1:a sidan och mittuppslaget, " The Hulk " fick den till smeknamn. Åh, bra tanke, men nu hann jag köpa en innan jag såg detta. Var nere i Småland igår. Det blev lite konstigt i morse när jag letade efter en isskrapa i den, tänkte: - Var det här så smart egentligen, är det här en vinterbil? Oavsett, det är en fantastiskt rolig bil! Citera
Corvette October 20, 2020 Report October 20, 2020 33 minuter sedan, Ancan said: Åh, bra tanke, men nu hann jag köpa en innan jag såg detta. Var nere i Småland igår. Det blev lite konstigt i morse när jag letade efter en isskrapa i den, tänkte: - Var det här så smart egentligen, är det här en vinterbil? Oavsett, det är en fantastiskt rolig bil! Grattis till nya bilen, å välkommen i Mustang gänget Citera
Ancan October 20, 2020 Author Report October 20, 2020 5 minuter sedan, corvette said: Grattis till nya bilen, å välkommen i Mustang gänget Tack! Bild kommer. Citera
Gtttggg October 20, 2020 Report October 20, 2020 3 timmar sedan, Ancan said: Åh, bra tanke, men nu hann jag köpa en innan jag såg detta. Var nere i Småland igår. Det blev lite konstigt i morse när jag letade efter en isskrapa i den, tänkte: - Var det här så smart egentligen, är det här en vinterbil? Oavsett, det är en fantastiskt rolig bil! Det om Mustang som vinterbil är en smaksak men fullt möjligt att köra året runt. Den vill gärna sladda runt på vinterväg om man gasar för mycket enligt min erfarenhet men det är som att köra en Volvo 240. Samma sak där också dvs lätt i baken och bakhjulsdriven. Se till att mustangen har bra rostskydd. Citera
Ancan October 20, 2020 Author Report October 20, 2020 1 hour ago, Robban1 said: Det om Mustang som vinterbil är en smaksak men fullt möjligt att köra året runt. Den vill gärna sladda runt på vinterväg om man gasar för mycket enligt min erfarenhet men det är som att köra en Volvo 240. Samma sak där också dvs lätt i baken och bakhjulsdriven. Se till att mustangen har bra rostskydd. Jag tänker jag får väl ta det väldigt lugnt till att börja med när snön kommer. Blir det för bedrövligt får jag slänga i en säck sand där bak, eller två. Friktionsdäck är beställda iaf. Däckkillen sa att det var bäst att ha samma dimension runt om just när det gäller vinterkörning. Citera
Gtttggg October 20, 2020 Report October 20, 2020 3 timmar sedan, Ancan said: Jag tänker jag får väl ta det väldigt lugnt till att börja med när snön kommer. Blir det för bedrövligt får jag slänga i en säck sand där bak, eller två. Friktionsdäck är beställda iaf. Däckkillen sa att det var bäst att ha samma dimension runt om just när det gäller vinterkörning. Kör du på saltade vägar, är det ingen fara men se upp vid omkörning där du korsar snömodd med hjulen. Där vill man inte tappa väggreppet. Friktionsdäck har jag också på min bruksbil. Då får du 255 breda däck runt om. Vilken årsmodell på din Mustang? Automat låda? Citera
Ancan October 21, 2020 Author Report October 21, 2020 14 timmar sedan, Robban1 said: Kör du på saltade vägar, är det ingen fara men se upp vid omkörning där du korsar snömodd med hjulen. Där vill man inte tappa väggreppet. Friktionsdäck har jag också på min bruksbil. Då får du 255 breda däck runt om. Vilken årsmodell på din Mustang? Automat låda? -16. Manuell. Många växlar är det, har aldrig kört 6-växlat. Jo, på en motorcykel, men det är inte riktigt samma sak. Var ute i regnet igår och den släppte ganska lätt bara av det. Men då hade jag inte regnläget ikopplat. Dessutom är det ett däck som är dåligt. Vad gör regnläget för skillnad? Citera
Prime Mover October 21, 2020 Report October 21, 2020 Manuell är bra i vinterväglag när bakhjulen tappar greppet, bara frikoppla så hämtar däcken tillbaka greppet om man inte strulat till det för mycket. Regnläget har jag aldrig använt och enligt motorjournalister så tillför det inte något. Är det lite regnvått och man gasar på ordentligt så kan man få lite kast på bakvagnen när däcken släpper. Citera
Gtttggg October 21, 2020 Report October 21, 2020 2 timmar sedan, Ancan said: -16. Manuell. Många växlar är det, har aldrig kört 6-växlat. Jo, på en motorcykel, men det är inte riktigt samma sak. Var ute i regnet igår och den släppte ganska lätt bara av det. Men då hade jag inte regnläget ikopplat. Dessutom är det ett däck som är dåligt. Vad gör regnläget för skillnad? Regnläget stryper motorn så den blir svagare. Ganska bra för en ovan förare vid regn/snö. Du kommer in i att köra 6 växlad låda snabbt. Jag hade manuell låda på min fd 2016 Mustang. Citera
Mustangmike October 21, 2020 Report October 21, 2020 Trodde det var självklart men uppenbarligen inte. Viktigt att kolla INNAN köp så bilen har en riktig amerikans växellåda och inte en spansk Manuel som av misstag åkt dit när det varit slut på lagret. 2 Citera
Ancan October 21, 2020 Author Report October 21, 2020 1 hour ago, Robban1 said: Regnläget stryper motorn så den blir svagare. Ganska bra för en ovan förare vid regn/snö. Du kommer in i att köra 6 växlad låda snabbt. Jag hade manuell låda på min fd 2016 Mustang. Övning ger färdighet. Får hoppas det gäller för mig här också. Varför sålde du? Köpte du något annat? Citera
Ancan October 21, 2020 Author Report October 21, 2020 29 minuter sedan, Mustangmike said: Trodde det var självklart men uppenbarligen inte. Viktigt att kolla INNAN köp så bilen har en riktig amerikans växellåda och inte en spansk Manuel som av misstag åkt dit när det varit slut på lagret. Anar en viss åsiktsskillnad här... Citera
Recommended Posts